2 kwietnia 2015

Instagram- new "blog"

Witam Was po długiej przerwie!
 
Wpadłam tylko napisać, że na 99% nie wrócę do blogowania. Nie chcę obiecać, że znów będę systematyczna itp. jeśli wiem, że to jest prawie niemożliwe. Może kiedyś wrócę, zobaczymy.

Na razie jeśli kogoś interesuję (nawet z ciekawości) to co robię na co dzień, to zapraszam na mojego instagrama:


ciekawe ig również zaobserwuje!


Trzymajcie się ciepło, blogerom powodzenia w blogowaniu, a instagramowiczów zapraszam do siebie i do zobaczenia!
 


9 stycznia 2015

Instagram

Cześć!
Jak Wam minęły pierwsze dni po powrocie do szkoły? Ja muszę przyznać, że te 3 dni były dla mnie niezwykle męczące i monotonne, cały czas chodziłam zaspana i zmęczona. Na szczęście nie tylko ja tak miałam. Ten weekend poświęcam dla siebie i swojego ciała, taka mała regeneracja i ćwiczenia. 
W ostatnim poście wspomniałam Wam o moich postanowieniach i motywacjach do ich realizacji. Teraz doszła jeszcze jedna motywacja! Założyłam się z mamą, która więcej (zdrowo) schudnie przez 2 miesiące hahaha Motywacji nigdy dość!

A tak w ogóle to postanowiłam założyć instagrama, przyznam, że zrobiłam to z nudów, ale całkiem mi się podoba. Dopiero zaczynam i jeśli Wam się spodoba to mnie zaobserwujcie! Piszcie w komentarzach swoje ig1





3 stycznia 2015

2015 czas zacząć!

Cześć!
Post z podsumowaniem roku 2014 uznałam za nie potrzebny, ponieważ ten roku na zmianę przeplatał się dobrymi i złymi wydarzeniami. Oczywiście gdy zaczyna się wolne, ja muszę być chora, przed świętami byłam chora i jak na złość w Sylwestra! To już 2 rok, gdy nie mogłam ruszyć nawet ręką, bo za chwilę wszystko mnie bolało jakby wkręcali mi śruby haha



Jeśli chodzi o moje postanowienia na rok 2015 to przyznam, że mam ich dość dużo. Na pierwszym miejscu stawiam systematyczność w blogu, już mam nawet pomysł jak to osiągnąć, tylko muszę jeszcze pogadać z przyjaciółką, bez której się nie obędzie. 

Kolejnym jest praca nad motywacją i ćwiczenie silnej woli+ więcej sportu. Nie chcę znowu pisać o super odchudzaniu się po świętach itp., ale chcę popracować nad swoim ciałem, aby je wyszczuplić, wymodelować i "wyrzeźbić". Jak już przy tym jestem, to mam ogromną motywację do ćwiczeń! Razem z 6 przyjaciół chcemy jechać na wakacje nad morze- trzeba się jakoś prezentować na plaży, zwłaszcza, że jedzie z nami dwóch chłopaków i tam pewnie też będzie ich sporo haha Ważne, że jest jakakolwiek motywacja!

W tym roku będzie się także dużo działo. W maju skończę moje wymarzone 18 lat! Zaczynam wymarzone prawo jazdy (obym zdała)! W czerwcu urodzi się moja bratanica lub bratanek! W sierpniu wakacje z przyjaciółmi! W międzyczasie będzie też sporo 18-stek znajomych!

 

W zasadzie moim jedynym postanowieniem noworocznym jest to, aby ten rok był 1000% razy lepszy od poprzedniego i abym mogła powiedzieć w Sylwestra (miejmy nadzieję zdrowa), że to był dobry rok i wykorzystałam go najlepiej jak tylko mogłam!
Wraz z nowym rokiem postanowiłam założyć konto na instagramie, tak, właśnie!
Mój nick to: g.ostrowska
Zapraszam do obserwowania!

A Wy jakie macie postanowienia na nowy rok?

24 grudnia 2014

Merry Christmas!

Cześć!
Witam Was po dość długiej nieobecności, nawet nie będę za nią przepraszać, dlatego, że nawet nie wiem jaki był jej powód, ale nie o tym dzisiaj.

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, wesołej i smacznej Wigilii w gronie kochających najbliższych, masy uśmiechów, góry prezentów pod choinką, zdartych gardeł od śpiewania kolęd oraz udanej pasterki! 
Pisząc krótko- wszystkiego dobrego!

Moim prezentem dla Was będzie to, że wracam do blogowania! Mam nadzieję, że się ucieszycie! 
Jest kilka pomysłów na zmiany, więc myślę, że będzie fajnie.


WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥

10 października 2014

Happy me, happy family!

Cześć!
Nie mogę uwierzyć w to co się stało, jeszcze to do mnie nie dociera... będę ciocią!
W poniedziałek mój brat wraz ze swoją dziewczyną ogłosili nam, że spodziewają się dziecka!
Jeszcze za wcześnie na rozpoznanie płci, ale chciałabym, aby mieli córeczkę haha Choć i tak najważniejsze, żeby było zdrowe :)

Zawsze lubiłam chodzić w sklepach po działach dziecięcych, a teraz będę mogła tam kupować różne malutkie ubranka i buciki!

Przez to, uświadomiłam sobie jak ten czas szybko leci, pamiętam, jak jeszcze nie dawno latałam z bratem po podwórku za piłką, a teraz on będzie latał tak ze swoim dzieckiem...
Przyszły rok zapowiada się bardzo ciekawie, nowy członek rodziny, moje 18 urodziny, plany wakacyjne i wiele, wiele innych :)


5 października 2014

Autumn is coming!

Cześć!
Co u Was słychać? Ja na razie nie narzekam, wręcz przeciwnie. Ostatnie dni są bardzo zaskakujące, ale na szczęście pozytywnie. W szkole coraz więcej nauki, ale daje radę!

Mam dla Was kilka moich ulubionych zdjęć zeszłorocznej jesieni. Choć kalendarzowa jesień już dawno się zaczęła, u mnie nie ma jeszcze "złotych drzew". Ale jak tylko się pojawią lecę na zdjęcia :)


Miłej niedzieli!

30 września 2014

Humaniści, łączmy się!

Cześć!
Ile razy spotkaliście się z negatywną opinią na temat humanistów? Ile razy słyszeliście, że humaniści to nieuki i nie myślące osoby? Dużo? Tak, ja też. Głównie dlatego, że sama jestem w klasie o profilu humanistycznym. Nie będę tutaj "siebie" bronić, ale chcę pokazać innym, że ten profil nie jest najłatwiejszy. 

Często możemy się spotkać z opinią, że do humana idą osoby, które nie rozumieją matematyki, biologii, geografii itp. Ludzie śmieją się, że umieją mówić po polsku, a historia jest im nie potrzebna i uważają, że human jest prościutki, bo co w nim może być trudnego. Jednak prawda jest całkowicie inna. Po pierwsze nie każdy musi być orłem z przedmiotów ścisłych. Jeden jest dobry z matmy, drugi z historii. Działa to na takiej samej zasadzie jak picie wody, jedni wolą gazowaną, drudzy nie, proste.


Po drugie humaniści wcale nie mają prościej. Na rozszerzonej wiedzy o społeczeństwie muszą zapamiętać dziesiątki/setki różnych pojęć, funkcji. To nie jest wykonalne w ciągu 5 minut! Z historii uczą się wszystkiego, znają przyczyny i skutki ważnych wojen, wiedzą nawet na jakie wybory powinno się chodzić, że prezydenckie nie są wcale takie ważne. Natomiast polski? Co druga osoba nie umie napisać poprawnego listu, czy podania (dane statystyczne). 
Nie "mówię", że każdy ma iść na ten profil. Niech idzie np. na biol-chem jeśli się tym interesuje i wiąże z tym swoją przyszłość. Ale po co krytykować i jeździć po innych?
Krąży też opinia, że po humanie nie ma pracy. Spójrzmy prawdzie w oczy, w dzisiejszych czasach ciężko o pracę nawet po politechnice. Ostatnio czytałam, że w Polsce brakuje ludzi po klasach humanistycznych, głownie dlatego, że większość idzie na mat-fizy i biol-chemy.


A tak poza tym, profile w szkołach średnich, wybieramy kierując się planami na przyszłość. Jeśli chcemy iść na prawo, psychologie itp. to należy wybrać humana. Równie dobrze, my humaniści, możemy śmiać się z innych, którzy nie wiedzą kiedy, przez kogo i dlaczego np. wybuchła I Wojna Światowa! Albo będziemy adwokatem żony/męża jakiegoś mat-fizu na sprawie rozwodowej :)

Pamiętajcie, nie sugerujcie się opinią innych na temat danego profilu. Każdy jest dobry z innych przedmiotów i każdy chcę zostać kimś innym w przyszłości!

A dla potwierdzenia tego, że humaniści też mają dużo nauki, mam dowód. W poniedziałek mam sprawdzian z 15 tematów z historii (ok. 10 kartek zeszytu), we wtorek na historii nauczyciel już pyta z nowego tematu, a w środę mam sprawdzian z 6 tematów z wosu, gdzie jest ok. 100 pojęć- liczyłam! 
Dalej uważacie, że human jest prosty? hahaha

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Na jakim profilu jesteście/chcielibyście być?

27 września 2014

Weekend

Cześć!
Jak dobrze, że już mamy wolne, długo na to czekałam. Weekend zaczęłam bardzo dobrze spotkaniem z przyjaciółmi, których dawno nie widziałam. Dziś jestem umówiona ze starą znajomą, więc znowu wrócę do domu późnym wieczorem. Nawet nie wiecie jak uwielbiam chodzić nocą pod mieście, czy wsi, na której mieszkam. Wszystko wydaje się być takie tajemnicze i trochę przerażające, słychać szum liści i wiatr wiejący daleko w górach. Jest to bardzo dobry czas na przemyślenie wielu spraw, a także na zwyczajne pobycie z samym sobą. 


A Wy lubicie takie nocne spacery?
Jakie macie plany na weekend?

20 września 2014

Outfit

Hejka!
Wczorajszy dzień nie był za bardzo udany. Rano musiałam prawie biec na autobus żeby zdążyć, po czym spóźnił się pół godziny, potem sprawdzian z matematyki, który napisałam fatalnie...
Ale były też pozytywne momenty. Dostałam 5 z polskiego ( ahh ten human) i doczekałam się ściągnięcia aparatu ortodontycznego! Co prawda tylko dolnego, ale już za miesiąc też górnego :) Strasznie się cieszę!

Stylizacja, którą przygotowałam, to typowy zwyklaczek na co dzień.

Na jeansową kamizelkę polowałam już od dawna, lecz w moim mieście mam bardzo mało sklepów odzieżowych i nie mogłam znaleźć "tej jedynej". Podczas pobytu w Szczecinie idealną znalazłam w sklepie Stradivarius. Jest cudowna i bardzo praktyczna. Idealnie rozjaśnia strój z czarnymi ubraniami.
Do całości wybrałam złote dodatki. Łańcuch i zegarek. Ostatnio jestem zakochana w zegarkach na rękę, zwłaszcza tych "męskich" dużych. 
Natomiast torebkę spontanicznie zamówiłam w Avon. Muszę przyznać, że jest genialna. Bardzo pakowna, a zarazem lekka. Idealna do szkoły, czy na zakupy.


 kamizelka- Stradivarius, bluzka- F&F, spodnie- chińczyk, buty- Vans, łańcuch- H&M, zegarek- New Yorker, torebka- Avon

16 września 2014

Organizacja nauki

Cześć!
Dziś mam dla Was post o organizacji czasu w roku szkolnym, co nie należy do łatwych zadań, szczególnie dla mnie. 

○ Porządek!
Abyśmy mogli zacząć się uczyć, musimy najpierw zrobić porządek na biurku. Przy stosie kartek, książek itp. ciężko będzie zrobić nawet notatki. 


○ Motywacja!
Największym sposobem do dobre wyniki jest motywacja. Może to być np. "zdrowa rywalizacja" z koleżanką, która się dobrze uczy lub tak, jak w moim przypadku, bardzo dobrze napisany sprawdzian/kartkówka. Ja włożyłam do antyramy sprawdzian z pierwszej klasy, z historii, z którego dostałam 5. Gdy nie chcę mi się już uczyć, patrze na niego i od razu mam więcej chęci. 


○ Spokój!
Do uczenia się i odrabiania lekcji potrzebujemy koncentracji, a przy głośnej muzyce, czy telefonie pod ręką, raczej się nie skupimy. Warto więc, na 1-1,5h schować telefony, tablet, laptop. Świat się nie zawali, a my będziemy mogli skupić się na zadaniach.

 

○ Kolory!
O wiele przyjemniej uczyć się z kolorowych zeszytów i notatek. Osobiście wybrałam zeszyty Oxford'a, ponieważ ich kolory są wyraziste i po prostu przepiękne. Jakość również mają bardzo dobrą. Oczywiście inne zeszyty też są dobre, byle nie czarne. Do notatek używam zwykłych zakreślaczy oraz cienkopisów Stabilo. 


○ To co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj!
Nie odkładaj nauki na inny dzień np. mam zadanie z matmy, ale jutro jej nie mam, więc go nie robię. To wcale niczego nie ułatwia, bo potem będzie inny przedmiot, z którego musimy się uczyć i tak w kółko. Lepiej odrabiać lekcje na bieżąco.

 

○ Odrabiaj lekcje i ucz się w piątek!
Tak wiem, w piątek już jest weekend, ale czy nie lepiej wszystko wtedy zrobić i sobotę, niedzielę mieć wolną? Moim zdaniem lepiej. Wtedy w niedzielę wieczorem możemy sobie tylko powtórzyć materiał.

 
Spodobały Wam się rady?
Ja tymczasem uciekać się uczyć :)

11 września 2014

Two weeks

Cześć!
Jak tam po 2 tygodniach w szkole?
Ja przyznam szczerze, że się trochę załamałam ilością materiału w drugiej klasie. Niby maturę piszę dopiero za 2 lata, a od początku usłyszałam ten wyraz chyba ze 100 razy! Serio! Taki stres na sam początek serwują haha Za mną już 3 sprawdziany, pierwsze odpowiedzi z historii i zadanie dodatkowe- na własne życzenie. Wydaje mi się, że ten rok nie będzie należał do łatwych, ale postawiłam sobie kilka celów, do których dążę i zamierzam je osiągnąć. Trzymajcie kciuki!

Jak zapewne zauważyliście nie pisałam przez jakiś czas, ale chciałam "oswoić" się z nowym rokiem szkolnym, aby już na początku nie narobić sobie zaległości. Teraz już będę aktywna!
Aha! I niech mi ktoś powie, że human jest prosty, to dostanie kopniaka! Wcale tak nie jest, ale o tym napiszę w osobnej notce.


Podzielcie się swoimi wrażeniami i obawami co do szkół :)

27 sierpnia 2014

Instrukcja- Jak dodać gadżet "podobne posty"?

Cześć!
Dziś przygotowałam dla Was instrukcję dotyczącą dodania podobnych postów pod notkami.
Jest to dość fajny gadżet, a dodanie do bloga zajmuje tylko ok. 5 minut!
Ja do swojego bloga wybrałam sposób ze strony LinkWithin, wydaje mi się, że jest prostszy i szybszy od innych.


1. Wchodzimy na stronę Linkwithin. Następnie w odpowiednie pola wpisujemy swój adres e-mail, adres bloga, wybieramy platformę np. blogger oraz ilość wyświetlanych postów. Jeśli czcionka na blogu jest jaśniejsza od tła, to zaznaczamy kwadracik, jeśli nie, zostawiamy go i klikamy "Get Widget".
 

2. Potem zostajemy przekierowani na stronę z instrukcją i klikamy "Install Widget".

3. Ponownie zostajemy przekierowani, wybieramy blog (jeśli ktoś ma kilka) i klikamy "Dodaj widżet".


4. Pojawia się nasz układ i po prawej stronie znajduje się gadżet LinkWithin.


5. Przenosimy gadżet pod "posty w blogu", klikamy w niego i możemy zmienić tytuł, ja wybrałam angielski napis "You might also like", zapisujemy tytuł i rozmieszczenie.


6. Wyświetlamy swojego bloga, aby zobaczyć efekt. Wybrana ilość postów powinna pojawić się pod każdą notką.

Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie!

Możecie także napisać co chcielibyście zobaczyć na blogu, może jeszcze jakąś instrukcję.?

25 sierpnia 2014

DIY- Obrazek na płycie

Cześć!
Wczoraj wieczorem wróciłam ze Szczecina. Nie wiem dlaczego, ale ten tydzień minął jak jeden dzień. Mimo to jestem zadowolona, że spędziłam ten czas aktywnie i z rodziną.
Jeśli chodzi o zdjęcia to niestety ich nie mam, ponieważ jak wspomniałam wcześniej spędzałam czas z rodziną, z którą widzę się raz na rok.
Może zrobię post o Szczecinie i jego ciekawych miejscach? Co Wy na to?

Aby nadrobić ten tydzień pokaże Wam sposób na wykorzystanie starych płyt.



Potrzebujemy:
* stare płyty CD lub DVD,
* czarna farba akrylowa,
* pędzelek,
* ołówek,
* ostry przedmiot np. gwóźdź lub cyrkiel,
* stare gazety,
* lakier ochronny.

Przygotowanie:
1.  Pomaluj czarną akrylową farbą płytę CD na lśniącej stronie, na której zapisuje się dane. Rób to na rozłożonych gazetach, by nie pobrudzić farbą stołu, ani podłogi. Odczekaj, aż farba całkowicie wyschnie.

2. Ołówkiem narysuj na płycie dowolny rysunek lub wzór. 
 

3. Przy użyciu ostrego narzędzia delikatnie wydrap wzór narysowany ołówkiem. Staraj się nie naciskać mocno, by zdrapywać farbę, ale nie rysować zbytnio płyty.

4. Kiedy będziesz już zadowolony z efektu, zabezpiecz obrazek bezbarwnym lakierem ochronnym. Odczekaj, aż lakier wyschnie.
 5. Gotowy obrazek możesz przykleić na ścianę. Najlepiej będzie się prezentować, jeśli wykonasz kilka podobnych obrazków i powiesisz je blisko siebie.

Podoba Wam się pomysł?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...