9 stycznia 2015

Instagram

Cześć!
Jak Wam minęły pierwsze dni po powrocie do szkoły? Ja muszę przyznać, że te 3 dni były dla mnie niezwykle męczące i monotonne, cały czas chodziłam zaspana i zmęczona. Na szczęście nie tylko ja tak miałam. Ten weekend poświęcam dla siebie i swojego ciała, taka mała regeneracja i ćwiczenia. 
W ostatnim poście wspomniałam Wam o moich postanowieniach i motywacjach do ich realizacji. Teraz doszła jeszcze jedna motywacja! Założyłam się z mamą, która więcej (zdrowo) schudnie przez 2 miesiące hahaha Motywacji nigdy dość!

A tak w ogóle to postanowiłam założyć instagrama, przyznam, że zrobiłam to z nudów, ale całkiem mi się podoba. Dopiero zaczynam i jeśli Wam się spodoba to mnie zaobserwujcie! Piszcie w komentarzach swoje ig1





3 komentarze:

  1. Instagram to wciągająca sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pixxge - mój instagram :)

    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta aplikacja jest naprawę świetna sama z niej korzystam od kilku miesięcy :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...