10 października 2014

Happy me, happy family!

Cześć!
Nie mogę uwierzyć w to co się stało, jeszcze to do mnie nie dociera... będę ciocią!
W poniedziałek mój brat wraz ze swoją dziewczyną ogłosili nam, że spodziewają się dziecka!
Jeszcze za wcześnie na rozpoznanie płci, ale chciałabym, aby mieli córeczkę haha Choć i tak najważniejsze, żeby było zdrowe :)

Zawsze lubiłam chodzić w sklepach po działach dziecięcych, a teraz będę mogła tam kupować różne malutkie ubranka i buciki!

Przez to, uświadomiłam sobie jak ten czas szybko leci, pamiętam, jak jeszcze nie dawno latałam z bratem po podwórku za piłką, a teraz on będzie latał tak ze swoim dzieckiem...
Przyszły rok zapowiada się bardzo ciekawie, nowy członek rodziny, moje 18 urodziny, plany wakacyjne i wiele, wiele innych :)


4 komentarze:

  1. Świetny wpis :) Naprawdę podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratulacje :))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE ,JA PAMIETAM ILE ZABAWY BYLO Z PRZYGOTOWYWANIEM WYPRAWKI :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE DO WYGRANIA 20$ NA ZAKUP DOWOLNEJ RZECZY ZE SKLEPU OASAP
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...