27 września 2014

Weekend

Cześć!
Jak dobrze, że już mamy wolne, długo na to czekałam. Weekend zaczęłam bardzo dobrze spotkaniem z przyjaciółmi, których dawno nie widziałam. Dziś jestem umówiona ze starą znajomą, więc znowu wrócę do domu późnym wieczorem. Nawet nie wiecie jak uwielbiam chodzić nocą pod mieście, czy wsi, na której mieszkam. Wszystko wydaje się być takie tajemnicze i trochę przerażające, słychać szum liści i wiatr wiejący daleko w górach. Jest to bardzo dobry czas na przemyślenie wielu spraw, a także na zwyczajne pobycie z samym sobą. 


A Wy lubicie takie nocne spacery?
Jakie macie plany na weekend?

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia
    Planów jak na razie nie mam..
    nblog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spacerki *-* Chociaz sama sie boje po ciemku ;D Ale czesto potrzebuje samotnowsci aby wlasnie pomyslec o kilku sprawach ; ) Sliczne zdjecie :3
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam nocne spacery! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...