11 września 2014

Two weeks

Cześć!
Jak tam po 2 tygodniach w szkole?
Ja przyznam szczerze, że się trochę załamałam ilością materiału w drugiej klasie. Niby maturę piszę dopiero za 2 lata, a od początku usłyszałam ten wyraz chyba ze 100 razy! Serio! Taki stres na sam początek serwują haha Za mną już 3 sprawdziany, pierwsze odpowiedzi z historii i zadanie dodatkowe- na własne życzenie. Wydaje mi się, że ten rok nie będzie należał do łatwych, ale postawiłam sobie kilka celów, do których dążę i zamierzam je osiągnąć. Trzymajcie kciuki!

Jak zapewne zauważyliście nie pisałam przez jakiś czas, ale chciałam "oswoić" się z nowym rokiem szkolnym, aby już na początku nie narobić sobie zaległości. Teraz już będę aktywna!
Aha! I niech mi ktoś powie, że human jest prosty, to dostanie kopniaka! Wcale tak nie jest, ale o tym napiszę w osobnej notce.


Podzielcie się swoimi wrażeniami i obawami co do szkół :)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem w 3 gimnazjum i ciągle nam przypominają, że piszemy testy jakbyśmy o tym nie wiedzieli

    blog maddy ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również narobiłam sobie zaległości na blogu... :/
    zapraszam. Liczę na kom! - aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się oswajam ze szkołą :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...