20 września 2014

Outfit

Hejka!
Wczorajszy dzień nie był za bardzo udany. Rano musiałam prawie biec na autobus żeby zdążyć, po czym spóźnił się pół godziny, potem sprawdzian z matematyki, który napisałam fatalnie...
Ale były też pozytywne momenty. Dostałam 5 z polskiego ( ahh ten human) i doczekałam się ściągnięcia aparatu ortodontycznego! Co prawda tylko dolnego, ale już za miesiąc też górnego :) Strasznie się cieszę!

Stylizacja, którą przygotowałam, to typowy zwyklaczek na co dzień.

Na jeansową kamizelkę polowałam już od dawna, lecz w moim mieście mam bardzo mało sklepów odzieżowych i nie mogłam znaleźć "tej jedynej". Podczas pobytu w Szczecinie idealną znalazłam w sklepie Stradivarius. Jest cudowna i bardzo praktyczna. Idealnie rozjaśnia strój z czarnymi ubraniami.
Do całości wybrałam złote dodatki. Łańcuch i zegarek. Ostatnio jestem zakochana w zegarkach na rękę, zwłaszcza tych "męskich" dużych. 
Natomiast torebkę spontanicznie zamówiłam w Avon. Muszę przyznać, że jest genialna. Bardzo pakowna, a zarazem lekka. Idealna do szkoły, czy na zakupy.


 kamizelka- Stradivarius, bluzka- F&F, spodnie- chińczyk, buty- Vans, łańcuch- H&M, zegarek- New Yorker, torebka- Avon

6 komentarzy:

  1. piękna kamizelka.


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny outfit!! Bardzo mi sie podoba.
    Zapraszam:
    http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję piąteczki :D my pisaliśmy ostatnio sporo sprawdzianów, ale jeszcze nie dostałam żadnych wyników. fajna kamizelka, w tym sezonie mam fazę na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także od jakiegoś czasu darzę miłością "męskie" zegarki, czyli duże i na bransolecie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...