11 sierpnia 2014

Wiedeń- fotorelacja

Cześć!
Ostatnio ciągle przeglądam stare płyty i albumy ze zdjęciami i natchnęłam się na te z Wiednia. Byłam tam ponad 3 lata temu, jeszcze w pierwszej gimnazjum. Niesamowite jak ten czas zleciał, mimo to, wszystko pamiętam, jakbym była ta wczoraj. 
W tej notce pokaże Wam bardziej "miejskie" zdjęcia, natomiast w kolejnej dwa piękne pałace.




Mam nadzieję, że choć w małym stopniu pokazałam Wam urok tego miasta.
Jeśli będziecie mieć możliwość pojechania do Wiednia, to jedźcie. Naprawdę polecam!

14 komentarzy:

  1. Zazdroszcę wyjazdu do Wiednia! Śliczne zdjęcia, fajnie, że dobrze się bawiłaś :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tam pięknie<333
    www.zakrecony-swiat-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedeń jest fantastyczny. sama byłam w nim już dwa razy i chyba jeszcze teraz jesienią się wybiorę. :) cudowne miasto i bardzo związane z jedną z moich ulubionych historycznych postaci- cesarzową Elżbietą zwaną Sissi. :)
    piękne zdjęcia wrzuciłaś, szalenie mi się podobają i budzą dobre wspomnienia. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam o tym by pojechać do Wiednia , a ty pokazałaś mi teraz , że musze spełnić to marzenia bo naprawdę warto ....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedeń naprawdę jest piękny ! U mnie niedługo zdjęcia z Budapesztu, a później z Wiednia, bo niedawno z niego wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Będę musiała się tam kiedyś wybrać bo jest pięknie ;3


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam w Wiedniu. Mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś tam wybiorę :) Miasto jest przecudne, ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku , jak Ci zazdroszczę. Uwielbiam podróżować , a Wiedeń jest na prawdę piękny <3

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Uwielbiam fotografować budowle :)
    Fotograf ze mnie żaden, ale kocham to ;*
    Świetny blog ;)
    Zapraszam również do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Pozazdrościć takiego wyjazdu! Jaki masz aparat? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre zdjęcia, miło wrócić do dawnych wspomnień!
    Gdzie podobało Ci się najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szczerze, to ciężko powiedzieć co najbardziej mi się podobało, ponieważ jest to cudowne miasto, ale chyba pałace i budynek z pierwszych zdjęć tej notki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...