27 sierpnia 2014

Instrukcja- Jak dodać gadżet "podobne posty"?

Cześć!
Dziś przygotowałam dla Was instrukcję dotyczącą dodania podobnych postów pod notkami.
Jest to dość fajny gadżet, a dodanie do bloga zajmuje tylko ok. 5 minut!
Ja do swojego bloga wybrałam sposób ze strony LinkWithin, wydaje mi się, że jest prostszy i szybszy od innych.


1. Wchodzimy na stronę Linkwithin. Następnie w odpowiednie pola wpisujemy swój adres e-mail, adres bloga, wybieramy platformę np. blogger oraz ilość wyświetlanych postów. Jeśli czcionka na blogu jest jaśniejsza od tła, to zaznaczamy kwadracik, jeśli nie, zostawiamy go i klikamy "Get Widget".
 

2. Potem zostajemy przekierowani na stronę z instrukcją i klikamy "Install Widget".

3. Ponownie zostajemy przekierowani, wybieramy blog (jeśli ktoś ma kilka) i klikamy "Dodaj widżet".


4. Pojawia się nasz układ i po prawej stronie znajduje się gadżet LinkWithin.


5. Przenosimy gadżet pod "posty w blogu", klikamy w niego i możemy zmienić tytuł, ja wybrałam angielski napis "You might also like", zapisujemy tytuł i rozmieszczenie.


6. Wyświetlamy swojego bloga, aby zobaczyć efekt. Wybrana ilość postów powinna pojawić się pod każdą notką.

Jeśli macie jakieś pytania, to pytajcie!

Możecie także napisać co chcielibyście zobaczyć na blogu, może jeszcze jakąś instrukcję.?

6 komentarzy:

  1. Rady śa na prawdę bardzo przydatne! Właśnie czegoś takiego szukałam :)
    Bardzo prosiłabym cię o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady! :D
    Zapraszam do mnie: itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywny blog , zdjęcia przykuwają uwagę <3
    Na pewno zostanę tutaj na dłużej i czekaam na kolejne posty.
    Również zapraszam do mnie http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno komuś się przyda taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ♡ super pomysł! mi akurat ten gadżet nie pasuje do wyglądu bloga :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...