1 sierpnia 2014

DIY- wieszak na okulary

Cześć!
Właściwie tytuł wyjaśnia wszystko, przeglądając we♥it znalazłam ciekawy i banalny sposób na przechowywanie okularów przeciwsłonecznych. Nie wiem jak Wy, ale ja mam ich dosyć dużo, co roku kupuje kilka(naście) par w New Yorker oraz w innych sklepach. 

Potrzebujemy:

* zwykły wieszak, najlepiej cienki metalowy
* kilka pinesek
* no i oczywiście okulary

 

Wykonanie:

Jeden zausznik okularów przewieszamy przez wieszak. Tak jakbyśmy wieszały okulary na bluzce ;)


Następnie wieszamy pozostałe, pamiętając, aby ciężar był rozłożony na całym wieszaku.
Potem przypinamy wieszak do ściany pineskami. Najlepiej 6, po 3 z każdej strony. I gotowe. Główkę wieszaka możecie dowolnie ozdobić!


Prawda, że proste?!
Jeśli macie wątpliwości czy pineski utrzymają ciężar okularów, to powiem (napiszę), że swoje wieszałam wczoraj popołudniu i do tej pory się trzymają :)

Miłego dnia :*

7 komentarzy:

  1. Taki świetny pomysł na ten wieszak :) bardzo kreatywne to :*
    Zapraszam do mnie
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten patent w internecie!
    Super pomysł :) Sama mam ochotę go wykorzystać, ale mam tylko 1 parę okularów, jak będę miała ich więcej na pewno to zrobię.
    Zapraszam na post. Miło mi będzie jeżeli zostawisz post w postaci komentarza lub obserwacji :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/07/orange.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na wieszak :) Fajnie to wygląda ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Ja niestety mam wadę wzroku i nie mogę nosić okularów przeciwsłonecznych ;/

    http://ola-write.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...