13 sierpnia 2014

Aktywny dzień

Hejka!
Wczorajszy dzień spędziłam bardzo aktywnie. Rano pojechałam do pracy, potem do miasta do kosmetyczki i na małe nieplanowane zakupy do Butiku. Są tam teraz duże wyprzedaże aż do 70% i wiele ładnych rzeczy. Wieczorem wybrałam się rowerami z przyjaciółkami do pobliskiej miejscowości nad rzekę. Wycieczka się bardzo się udała, było dużo śmiechu.
----------------------------------------
Dziś natomiast znowu byłam w pracy i na częściowych zakupach na wyjazd. Właśnie! Odnoście wyjazdu, w sobotę wyjeżdżam do Szczecina, więc notka na blogu pojawi się w piątek (kolejne zdjęcia z Wiednia), a kolejna po moim powrocie. Postaram się też dodać post zaplanowany, tak żebyście o mnie pamiętali :)


koszulki w pierwszym rzędzie- 39,90 11,97
koszulka w kwiatki- 29,90 8,97
koszulka niebieska z dziurkami- 29,90 8,97
spodenki- 39,90 11,97
kołnierzyk- 39,90 11,97

Naprawdę ogromne przeceny i okazje!
------------------------------------
Zapomniałabym! 
Na końcu każdej notki, pojawia się 5 poprzednich notek, często powiązanych tematem.
Jeśli chcecie mogę zrobić post z instrukcją, jak dodać ten gadżet. 
Piszcie w komentarzach czy ją chcecie i czy się Wam podoba!

6 komentarzy:

  1. Sporo rzeczy widzę,że nakupowałaś.Ja bardzo uwielbiam przeceny :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę udało Ci się trafić na wyprzedaż i to niesamowitą ^^
    Miłego pobytu w Szczecinie

    Zapraszam na nową notkę na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/przez-zoadek-do-serca-4-saatka-z.html ^^ Tym razem kulinarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne a kołnierzyk najbardziej :)))
    Bardzo mi się podoba. Oczywiście, że będziemy o tb pamiętali! ;D

    blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wczorajszy dzień wpędziłam bardzo aktywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś śliczne rzeczy! Hah, ja akurat wczoraj siedziałam w domu z herbatą, jedzeniem, oczywiście czytałam gazete i oglądałam filmiki na you tube :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...