1 lipca 2014

Zdjęcia macro

Cześć!
W końcu zawitała do nas prawdziwa wakacyjna pogoda. Słoneczko świeci już od rana, aż chce się wstać z łóżka i wyjść na dwór. Mnie jutro czeka cały dzień na świeżym powietrzu, dlatego że wybieram się z przyjaciółmi na wycieczkę w góry, ale o tym napiszę osobną notkę.

Dziś mam kilka zdjęć macro, które zrobiłam już dawno, ale zapomniałam je pokazać :)


Myślałam także nad zmianą adresu bloga. Nie wiem czy obecny nie jest za długi, przez co ciężej go zapamiętać. Mam kilka propozycji:
* with-osti.blogspot.com
* photo-byosti.blogspot.com
* photo-osti.blogspot.com
* by-osti.blogspot.com

Co sądzicie o zmianie adresu? 
Która nazwa lepsza? Jeśli macie jakieś pomysły na nową to piszcie!

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! By-osti.blogspot.com moim zdaniem najlepszy.

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na Twoim miejscu nie zmienialabym nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba moje ulubione zdjęcie, jest z rosą. Prześlicznie. Ale nie mogę powiedzieć, że inne są gorsze, wszystkie są świetne. :)
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę patrzec i patrzec na te zdjęcia - sa przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia na prawdę fajne.
    A co do zmiany adresu to chyba byłabym za pierwszą propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 propozycja jest dobra, ale sądzę, że zmiana adresu nie jest za dobrym wyjściem, bo z tym wiąże sie utrata czytelników.
    A co do zdjęć... Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z kropelkami jest mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. JA na twoim miejscy przy tylu obserwatorach nie zmieniałabym już adresu ale jeśli ty chcesz to proponuję 3 wersję.
    Zapraszam do siebie http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam na
    http://natalia-stawarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...