28 lipca 2014

Where you can find me?

Heej!
Ten post od dawna chodzi mi po głowie, choć jest tylko informacyjny.
Chciałam pokazać Wam gdzie możecie mnie znaleźć, oprócz bloga :)

- to już bardziej prywatne konto, ale zapraszam

- możecie zadawać mi pytania odnośnie wszystkiego, jak jesteście czegoś ciekawi to piszcie śmiało :)

- co jakiś czas będę wstawiała nowe rzeczy na sprzedaż, także bądźcie czujni!

- tutaj możecie zobaczyć moje stylizacje, choć w większej ilości są na blogu

- jeśli macie znajomych fotografów (nawet amatorów) to tutaj jest moje "portfolio", natomiast jeśli ktoś z Was mieszka w mojej okolicy, to również zapraszam, robię także za fotografa :)

Snapchat- osttiii

zdjęcie sprzed 2 lat :)
Trzymajcie się!
I podawajcie swoje snapy w komentarzu!

3 komentarze:

  1. Oo kurczaczki, dużo masz tych stron! Dooobrze dobrze, udzielaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam snapa może założę, wydaje się być ciekawy :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...