2 lipca 2014

CIY- wakacyjne miniszklaneczki

Hej!
Co u Was słychać? U mnie nie najlepiej, chyba przez towarzyszącą nam pogodę zaczynam być chora. Powoli to już zaczyna być moją tradycją, zawsze na początku wakacji jestem przeziębiona.

Przeglądając stronę z przepisami, znalazłam bardzo fajny pomysł na wakacyjny deser. Najlepsze w nim jest to, że jest banalnie prosty, więc każdy może go zrobić, nawet ja, a mistrzem w kuchni nie jestem :)

Czego potrzebujemy?

* Mus czekoladowy:
- 200 g gorzkiej czekolady min. 60 % kakao
- 6 jajek
- 60g cukru pudru
- skórka otarta z 1 pomarańczy

* Mus wiśniowy:
- 1 serek owocowy z wiśnią i żurawiną
- 1/2 jogurtu

Przygotowanie:

1.  Czekoladę połam na kawałki i rozpuść w kąpieli wodnej, dodaj skórkę otartą z pomarańczy, wymieszaj. Żółtka oddziel od białek. Żółtka utrzyj wraz z cukrem na puszystą masę. Białka ubij na sztywno. Połącz masę czekoladową z żółtkami i stopniowo dodawaj pianę z białek. Całość delikatnie zamieszaj. Serek owocowy z wiśnią i żurawiną połącz z jogurtem. 

2.  Przygotuj kieliszek do wódki 60 ml lub 100 ml albo szklankę do whisky. W przygotowanym kieliszku/szklance ułóż najpierw warstwę musu czekoladowego, następnie warstwę serka oraz ponownie warstwę musu czekoladowego i na koniec warstwę serka. Na samym końcu dodaj wisienkę. 

3. Deser schładzaj w lodówce przez ok. 1 godzinę.

http://gotowanie.onet.pl/przepisy

Prawda, że prosty przepis?

5 komentarzy:

  1. cudoo! :) zjadłabym;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie wygląda ten deser :)

    zapraszam
    sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post ! ogólnie świetny blog :) będę wpadać tu częściej
    obserwuję i liczę na to , że też mnie zaobserwujesz :))
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zrobie ,bo jest czekolada :D wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...