5 lipca 2014

Trip in mountain- Karkonosze

Czeeść!
Jak wiecie (albo i nie) mieszkam w Kotlinie jeleniogórskiej, a dokładniej w Karkonoszach, więc mam spore pole do popisu, jeśli chodzi o wycieczki plenerowe. Wczoraj wybrałam się z przyjaciółkami właśnie w te góry. Naszym głównym celem był najwyższy szczyt w Karkonoszach i Sudetach- Śnieżka. Mam dla Was obszerną fotorelację z tej wycieczki, także zapraszam do oglądania.

 

Początek. Wszystko przed nami!

 

Ten malutki punkcik na górze, to właśnie Śnieżka.

 

Coraz bliżej, ale wciąż daleko ;)


Selfie number 1!


 Dwie Gabrysie...
 i trzy Gabrysie ♥

 

Trójca Święta ♥ 
3G!

 
 
 koszulka- Camaieu, szorty- Reserved, plecak- granashop.pl, okulary- New Yorker

Droga do Małego Stawu i schroniska Samotnia.


 Mały Staw


 Widok na Kotlinę jeleniogórską i okolice ze schroniska Strzecha Akademicka.


Droga na Śnieżkę. Na zdjęciu wydaje się prosta, ale w rzeczywistości to "zdradliwa droga", ponieważ strasznie można się zmęczyć, ale dałyśmy radę!


Coraz bliżej...

 

Ten "biały ślaczek", który jest na poniższym zdjęciu, to droga ze skał, którą wracałyśmy. Kamienie leżały "tak jak spadły".


 Droga do nieba!
Już blisko...


Selfie number 2!


 Po ok. 4 godzinach drogi dotarłyśmy do celu!
Przed Wami restauracja i obserwatorium metrologiczne- Śnieżka!


Widok na okolicę z najwyższego szczytu w Karkonoszach i Sudetach.
Pogoda nam bardzo dopisała. Niebo było prawie bezchmurne, więc panorama była niesamowita i bardzo przejrzysta.

 

Na miejscu zrobiłyśmy sobie dłuższą przerwę na gofry i kawę mrożoną z bitą śmietaną, pychaaa.
Potem usiadłyśmy, poobserwować ludzi... Dziewczyny, powinnyście wiedzieć co mam na myśli ;)

Po odpoczynku, postanowiłyśmy poprosić Pana z aparatem, żeby zrobił nam pamiątkowe zdjęcie i wyruszyłyśmy w drogę. Stwierdziłyśmy, że nie chcemy wracać tą samą, więc wybrałyśmy inną, zdecydowanie trudniejszą, ale i piękniejszą.

 

Nie mogłam się oprzeć. Musiałam zrobić zdjęcie Śnieżki z księżycem haha

 

Dolina Łomniczki.

 

I to tyle. Trochę dużo zdjęć, ale starałam się wybrać jak najmniej, choć z tysiąca było trudno.
Był to bardzo mile spędzony dzień, dużo śmiechu, górskie powietrze, piękne widoki i gofry, czego chcieć więcej? Jednak żeby nie było tak kolorowo, moje kolana przypomniały o sobie. W drodze powrotnej ledwo dałam radę iść, a teraz w ogóle nie mogę chodzić. Mimo to, było WSPANIALE!

W sierpniu planujemy podobną wycieczkę, ale z dłuższą trasą, z namiotami i zabieramy naszych kolegów. Z nimi będzie jeszcze ciekawiej!

Miłego dnia!

PS. 
Jak podoba Wam się nowy design?

13 komentarzy:

  1. tez niedługo czekają mnie wakacje w górach:)nie moge sie doczekac,pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam parę lat temu w Karkonoszach, tam jest przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, z chęcią bym tam się wybrała :)
    obserwuję!:)

    thezuuzaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne ;)) Idealnie prowadzony blog ^^ ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie piękne widoki! Aż chciałoby się wyrwać ze swojego miasta i tam znaleźć by odpocząć.
    Fotorelacja- rewelka!
    Obserwuję :)
    http://i-am-elfu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha jakby tak wchodzic i schodzic codziennie z tej gory to mocno można schudnac :D fajna foto relacja. Podobało mi sie

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdj =]
    +obserwuję =]

    http://karopics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki. Ja tak blisko gór nie mieszkam :/ Widoki na żywo muszą być jeszcze ładniejsze :)
    anotherlifeofvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia,jestem tutaj pierwszy raz i już wiem,że będę tu częściej wpadać:)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...