24 lipca 2014

Recenzja maseczki do twarzy od Avon

Cześć!
Dziś przygotowałam dla Was recenzję maseczki do twarzy od Avon, która skradła moje serce. Niektórzy pewnie myślą, że Avon ma beznadziejne kosmetyki itp. lecz ja się z tym nie zgodzę. Wiadomo, że nie wszystko jest cudowne, aczkolwiek miałam okazję wypróbować bardzo dużo ich kosmetyków, perfum i są w czołówce moich ulubionych.

Recenzja

1. Informacje wstępne.
Pełna nazwa to maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi. Jak już wspomniałam, dostępna jest w Avon. Jej cena waha się między 7-13 zł.
Jeśli chodzi o wydajność to powinna starczyć na min. 2 miesiące, ponieważ nie musimy dużo nakładać, a stosujemy ok. 2 razy w tygodniu.

2. Opakowanie.
Jest to standardowa tubka- 75ml. Wydaje mi się, że nie jest to mało za taką cenę. Otwarcie jest bardzo proste i wygodne, ponieważ jest takie jak w kosmetykach np. Nivea. Nie ma nakrętki, przez co nie musimy się męczyć z zamykaniem. Z tyłu oczywiście jest napis jak stosować.


3. Zapach i kolor.
Zapach jest prawie niewyczuwalny. Przynajmniej ja nic nie czułam. Kolor, gdy nakładamy jest czarna, natomiast po ok. 10 minutach robi się jasno szara.

4. Konsystencja i nakładanie. 
Jest konsystencji typowych maseczek. Nie za gęsta i nie za rzadka. Bardzo łatwo się rozprowadza i nie spływa. Nakładamy na oczyszczoną twarz cienką warstwę i czekamy aż zmieni kolor. Następnie starannie spłukujemy wodą.

 

Przed:


Po:


5. Działanie i efekty.
Od producenta: Zawiera naturalne glinki mineralne, które głęboko oczyszczają pory i wchłaniają nadmiar sebum, by skóra była czysta i matowa. Maseczka zmniejsza również widoczność niedoskonałości.

Moja opinia: Odkąd pamiętam moja cera nie należała do bezproblemowych. Zawsze najgorzej było pozbyć się zaskórników na nosie. Maseczkę kupiłam przez przypadek, bo akurat była promocja.
Podczas zmywania zauważyłam, że na mojej twarzy są małe, czarne "grudki", okazało się, że to właśnie zaskórniki, które, jakby to powiedzieć, wyszły na zewnątrz. Po dokładnym umyciu mój nos był od nich wolny, podobnie jak inne miejsca. Wniosek? Działa!

Mogę Wam powiedzieć, że przetestowałam prawie wszystkie kosmetyki firm tj. Nivea czy Garnier    i po żadnym nie miałam takich efektów.
Mnie też na początku zadziwił efekt, aż nie mogłam uwierzyć jak wszystko "wyszło".

Jeśli macie możliwość, aby ją zamówić, to naprawdę polecam!

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej firmy?

3 komentarze:

  1. Nigdy o niej nie słyszałam, ale wydaje się byćfajna, może gdzieś znajdę :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna maseczka.. jest bardzo zachęcająca;d

    http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com/ <<< Zapraszam; za obserwację i zadanie pytania w komentarzu do ostatniego posta wypromuję twojego bloga w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...