23 lipca 2014

Nowości

Cześć!
Przepraszam Was za ponad tygodniową nieobecność, ale przyjechała do mnie rodzina z każdej części Polski i nie miałam czasu.
Cały czas zajmowałam i bawiłam się z 13 miesięczną kuzynką Idką i 4 letnim kuzynem Szymonem. Bardzo miło wspominam czas spędzony z dziećmi i już nie mogę się doczekać końca sierpnia gdy znowu przyjadą.

Wczoraj wybrałam się z mamą na małe zakupy. Głównie to ona chciała sobie coś kupić, ale wyszło odwrotnie :)
W Camaieu kupiłam bluzkę na ramiączkach. Od razu wrzucił mi się w oczy jej materiał, który uwielbiam. Bluzka z tego postu jest z takiego samego materiału tj. poliestru i lnu. Jest miękki w dotyku i bardzo przewiewny, po prostu idealny na upały. W dodatku na plecach ma uroczo wycięte paski, które dodają jej uroku.


Kolejną nowością jest torebka z Verostilo. Zamówiłam ją w piątek wieczorem i we wtorek już przyszła. Od razu zaznaczam, że sklep jest godny polecenia. Szybka wysyłka i szybki kontakt ze sprzedającym. Torebkę pierwszy raz zobaczyłam u Jessiki na blogu i bardzo mi się spodobała. Jej cena to 159zł, ale teraz jest promocja i kosztuje 130,38zł i bez wahania ją zamówiłam.
Czytając opinie klientów dziwiłam się, że są aż tak pozytywne, ale gdy otworzyłam paczkę wszystko zrozumiałam. Jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach i bardzo porządnie wykonana.


Miłych wakacji!

9 komentarzy:

  1. Świetna torebka! Uwielbiam różne promocje.. zawsze coś fajnego można upolować ;)
    anotherlifeofvictoria.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy ;D

    http://itsalreadydoesntmatterbooks.blogspot.com/ <<< Zapraszam; za obserwację i zadanie pytania w komentarzu do ostatniego posta wypromuję twojego bloga w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jak z marzeń, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś! Torba cudo ^^
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - jeśli będziesz miałą czas i ochotę zajrzyj :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka *.*

    http://itssandrasworld.blogspot.no/2014/07/na-plazy-w-norwegii-o-tak.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne torebka, super zdobycz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...