13 lipca 2014

Na poprawę humoru!

Cześć!
Dziś mam dla Was raczej znane filmiki z youtube z przed roku. Pewnie większość z Was już je widziała, ale ja jak oglądam je nawet po raz setny, płaczę ze śmiechu!
Mowa o ukrytym języku polskim w zagranicznych piosenkach. W niektórych przypadkach podobieństwo jest zaskakujące. 
Aby nie przedłużać zapraszam do oglądania. Drugi filmik bardziej dla osób pełnoletnich, ponieważ zawiera niecenzuralne zdania, ale jak ktoś chcę zobaczyć to nie ma problemu. Uprzedzam żeby nie było ;)


Trzymajcie się!

3 komentarze:

  1. Ale fajny post,naprawde poprawilo mi humor.
    Bardzo lubie te filmiki.
    Zapraszam http://paulik16-modo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiałam się oglądając filmiki, na prawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, uwielbiam takie filmiki :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...