8 czerwca 2014

Work!

Hallo!
Pogoda coraz bardziej nas rozpieszcza i wcale mi to nie przeszkadza.
Wczoraj wybrałam się z przyjaciółką na wycieczkę rowerową. Pierwszy raz w tym roku wsiadłam na rower! Za tydzień planujemy taką samą wycieczkę całą paczką. Wkrótce napiszę Wam gdzie byłyśmy, bo to miejsce jest cudowne.

Już za ok. 2 tygodnie powitamy wakacje i oczywiście odpoczywanie nad wodą i opalanie się. Więc przydałoby się popracować na swoim ciałem, aby można było się pokazać jak najlepiej.
Wczoraj znalazłam genialną stronę z ćwiczeniami na każdą część ciała. 
Najlepsze jest to, że po zabójczym treningu na nogi, ćwiczeniach na cellulit,i na płaski brzych w tydzień  możemy schudnąć nawet 7 kg w miesiąc! Kusząca propozycja, prawda?
Komentarze pod tymi ćwiczeniami są bardzo motywujące i zachęcające do pracy!

Ja już jestem po super-brzuszkach i mój brzuch woła o pomoc haha Ale nie poddaje się i ćwiczę dalej :)


Miłej niedzieli! i ćwiczeń...

8 komentarzy:

  1. Biedny brzuszek..
    Ale czego się nie robi dla piękności?
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo to fajne ćwiczenia. Ja chce schudnąć, ale na nogach ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na kolejny rozdział i-need-friend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w ćwiczonkach... Ach te treningi... ^^
    Cierpię, bo mój rowerek spsuty... :c
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie całkiem fajna ta stronka, dzięki bo szukałam takiej :)
    ładne zdjęcia:)
    no i powodzenia w ćwiczeniach !
    pozdrowionka:*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwicz, ćwicz! ;*
    http://pysiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie myślę coś poćwiczyć, pomogłaś mojej motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...