28 czerwca 2014

Summer tag!

Cześć!
No to mamy wakacje! Zadowoleni ze swoich świadectw? Ja nie jestem z siebie dumna, bo wiem, ze stać mnie na więcej, ale nie jest też bardzo źle. W drugiej klasie wezmę się do roboty.
Przygotowałam dla Was summer tag, dzięki temu dowiecie się o mnie czegoś nowego :)

1. Ulubione zajęcie na lato?
Na pewno spotkania z przyjaciółmi, opalanie się, sport, wycieczki i wiele, wiele innych.

2. Ulubiony letni strój?
Zazwyczaj ubieram krótkie spodenki, bokserki i trampki, sandały lub baletki. W tym roku chciałabym kupić sobie kilka letnich sukienek.

3. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Za granicą, w jakimś ciepłym kraju, z przyjaciółmi lub chłopakiem.

idealne niebo, idealne wakacje :)
4. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Zimny shake, owocowe koktajle, a jeśli chodzi o jedzenie to róże desery lodowe i owoce, choć to marne jedzenie :)

5. Jak wygląda Twój letni makijaż i fryzura?
W lato staram się malować delikatnie lub wcale, zwykle tusz do rzęs i podkład z filtrem. Natomiast włosy spinam w luźny kok lub warkocz, aczkolwiek rozpuszczone mi nie przeszkadzają.

6. Za co kochasz wakacje?
Tutaj mogę pisać bez końca. Przede wszystkim za wolny czas, spotkania, wysokie temperatury, wycieczki, morze, plażę, nocowanie w namiotach itp.

7. Ulubiony smak lodów?
Hmm... chyba nie mam ulubionego. Lubię truskawkowe, waniliowe, o smaku jogurtu naturalnego (wbrew pozorom są pyszne) i oczywiście czekoladowe.

8. Wakacje: góry czy morze?
Mieszkam w górach, więc wybieram morze.


9. Ulubione letnie perfumy?
Ciężko powiedzieć. Lubię zapach "ultra sexy" od Avon oraz "fruity rhythm" od Adidas.

10.  Wakacyjna piosenka?
Z wakacjami od zawsze kojarzy mi się kilka piosenek:
Simple Plan- Summer Paradise
Remady & Manu L- Holidays
Mike Candys- Brand New Day
KASE and WRETHOV- One Life,
KASE and WRETHOV- Break Down
Maroon 5- Daylight

11. Wspomnienie wakacyjne?
Jest ich straasznie dużo. Teraz przyszły mi do głowy dwa. Raz pojechałam z przyjaciółka na wycieczkę rowerową i jechałyśmy "przed siebie", potem nie wiedziałyśmy gdzie jesteśmy i dzwoniłyśmy do znajomych, żeby nas jakoś nakierowali na odpowiednią drogę. Kolejne to przechodzenie przez rzekę z przyjaciółką, bo była przekonana, że most był naprawiony. Strasznie się wtedy ubawiłyśmy.

12. Gdzie nigdzie nie chciałabyś pojechać?
Wydaje mi się, że nie ma takiego miejsca.

13. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
Telefon z muzyką, aparat, okulary przeciwsłoneczne, balsam do opalania.

14. Jakie masz plany na tegoroczne wakacje?

W tym roku nie mam wielkich planów, takie będą dopiero za rok.
Na pewno pojadę nad morze i odwiedzę rodzinę. Będę się spotykać z przyjaciółmi, ćwiczyć.
Chcę poprawić swój sposób odżywiania.
Nie zapomnę oczywiście o blogu, będzie dużo nowych zdjęć!
Chciałabym także nawiązać współpracę z jakąś firmą, ale o tym później :)
Przede wszystkim chcę się dobrze bawić i wykorzystać wakacje w 100%!

Podobał Wam się tag?
Jeśli zrobicie u siebie, dajcie znać, chętnie poczytam :)

9 komentarzy:

  1. Świetny tag! Życzę ci udanych wakacji!
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z wakacjami bardzo kojarzy mi się piosenka Simple Plan- Summer Paradise
    Ciekawy tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag. Ja nie mieszkam w górach i tak wolę morze. Jakoś ten morski klimat.. :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag ((;
    Też na lato mam taki makijaż, podkład i rzęsy, żadnych cieni czy coś.
    http://caroliofficial.blogspot.com zapraszam wszystkich ((;

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chciałabym wyjechać za granice do ciepłych krajów:)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym zdjęciem morza narobiłaś mi ogromnej ochoty! :)) Super blog!
    Zapraszam do nas: http://tinalis-creations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta :)
    Zapraszam do mnie: http://limonkowechili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już teraz zgłoś się do nowej ocenialni blogów!
    http://lisiarnia.blogspot.com/
    Kolejka jest pusta, nie zwlekaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...