25 czerwca 2014

Podróże

Cześć!
W sobotę podczas oglądania jednego z moich ulubionych filmów wpadłam na pomysł o czym napisać post.
W tej notce napisałam, że jednym z moich marzeń są podróże po świecie. Zawsze oglądając róże filmy, pojawia się tylko jedna myśl: "Ja tam chcę!". Tak samo było podczas oglądania "PS. Kocham Cię" oraz "Trzy metry nad niebem".

Film "PS. Kocham Cię" jest po części kręcony w Irlandii. Zapewne wiecie, że są tam przepiękne pola lawendowe oraz róże wzgórza, lecz całkowicie inne niż w Polsce. 

kadr z filmu, przepraszam za jakość
Widoki są wprost cudowne. Bardzo chciałabym zobaczyć je na żywo :)

Natomiast "Trzy metry nad niebem" jest kręcony w Hiszpanii, dokładniej w Barcelonie i Gironie. Hiszpania fascynowała mnie od zawsze. Uczyłam się nawet języka hiszpańskiego, niestety musiałam zrezygnować z powodu nadmiaru nauki w szkole, ale zamierzam do niego powrócić. 
 W filmie najbardziej urzekły mnie widoki plaży oraz skał tuż przy wodzie. Jednak gdybym miała tam pojechać chciałabym zobaczyć białą willę na plaży.
to również kadr z filmu i znowu przepraszam za jakość
video 
Spójrzcie na te widoki! Prawda, że piękne?

Tak ogólnie to chciałabym przejść ścieżkami filmów, pójść w każde miejsce, w którym byli główni bohaterowie. To mogłoby być wspaniałe, siedzieć na plaży, którą widzieliśmy oglądając kilkanaście razy ulubiony film!
Nie można również zapomnieć o "symbolu" filmu, a mianowicie o napicie nad drogą. 
To jest takie romantyczne, za każdym razem chcę mi się płakać gdy go widzę.

video

Mam jeszcze mnóstwo takich miejsc z filmów, do których chciałabym pojechać, ale te są mi najbliższe i na pewno w pierwszej kolejności wybrałabym właśnie je.

A Wy macie miejsca do których chcielibyście pojechać? 
Gdzie?

4 komentarze:

  1. zdjecia super;) jakosc srednia ale przynajmniej cos widać;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam "Trzy metry nad niebem" :> Najbardziej płakałam kiedy Poio umarł :(
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham podróżować. Oglądałam ten film "Ps.(..). Nawet ładne miejsca. Ja kocham takie typu Paryż, Rzym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie marzy się Tajlandia i Bali... ale to raczej odległy temat. Może za kilka lat się uda :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...