1 czerwca 2014

Make dreams come true!

Cześć!
Każdy z nas ma marzenia, te małe i te duże. Lecz nie każdy próbuje je spełniać, a w końcu po to one są! Nie możemy się poddawać. 
Ja mam bardzo dużo marzeń i niektóre bardzo się od siebie różnią, ale to w niczym nie przeszkadza. Najważniejsze jest to, że staram się je spełniać i dążę do swoich celów.

Zdradzę Wam kilka moich marzeń. Mówią, że jeśli powiemy komuś jakie mamy marzenia, to się nie spełnią, ale ja w to nie wierzę i chętnie się z Wami nimi podzielę.


Odwiedzić/ zamieszkać w Londynie lub w innym mieście, byle w Anglii.
Odwiedzić Nowy Jork, Florydę, Kalifornię, Los Angeles i całą Amerykę.
Polecieć do Australii i odwiedzić Złote Wybrzeże.
Polecieć do Hiszpanii, Grecji, Albanii lub w inne "ciepłe miejsce"- już niedługo się spełni
Pojechać nad morze z przyjaciółmi - także niedługo się spełni
Podróżować po świecie i zwiedzić każdy zakamarek świata


  Mieć dom z widokiem na morze/ocean 
Znaleźć swojego "Księcia z bajki"- przyziemne marzenie, ale nie takie proste do spełnienia
Zostać szanowaną i cenioną blogerką oraz aby mój blog trafiał do coraz większej liczby odbiorców
Zdobywać nowych, wiernych czytelników- dziękuję tym, którzy już są ze mną :*
Zdobyć tytuł Bloga Roku 20?? 
Zdać prawo jazdy- jeszcze tylko rok!
Mieć własne studio fotograficzne


Skończyć liceum i zdać maturę z dobrym wynikiem
Dostać się na wymarzone studia
Znaleźć dobrą pracę
Mieć któryś z "moich" samochodów np. BMW X8
Nauczyć się języka hiszpańskiego
Chciałabym aby moi przyjaciele byli ze mną do końca
Mieć dużo pieniędzy- wiem, że pieniądze to nie wszystko, ale w dzisiejszych czasach są dość potrzebne
☼☼ Chcę żeby wszyscy których kocham (i ja) byli zdrowi i szczęśliwi!- To jest zdecydowanie najważniejsze.

Mam jeszcze masę innych marzeń, ale jakbym miała wypisać wszystkie, to może za 5 lat bym skończyła haha

Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią...nie!... zrobię wszystko, aby się spełniły!

 top- H&M/ spodnie- Butik/ buty- Vans
 




A Wy jakie macie marzenia?
 Zdradźcie choć jedno :)

12 komentarzy:

  1. cudne fotki:) ładny masz kolor włosów:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spodnie!! :D

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne marzenia. Takie też bardziej podróżnicze.
    Ale też chcę spotkać idoli !
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią ;)
    A mi się marzy Paryż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałbym, ale się nie spełni xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba za dużo twoich zdjęć ,,,są w co drugim poście . Po co tyle? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój blog, więc chyba dobrze, że wstawiam tutaj swoje zdjęcia, a nie np kogoś innego. Są one aby ubarwic notke, bo według mnie sam tekst nie jest zachęcający :)

      Usuń
  7. śliczne zdjęcia :)
    miło, że się z nami podzieliłaś swoimi marzeniami :)
    Powiem Ci że kilka mam takich samych :)
    Pozdrowionka :*
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze zainwestowac w podobne spodnie, cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są mega<3

    Pozdrawiam:*
    www.karinnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...