12 czerwca 2014

Black & White

Cześć!
Co u Was słychać? Ja nareszcie mam luz w szkole! Koniec ze sprawdzianami, kartkówkami itp.
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, lecz planów za bardzo na nie nie mam. Na pewno pojadę do Szczecina oraz nad morze, pójdę do pracy i będę spotykać się z przyjaciółmi.Z resztą najlepsze decyzje, to te, podjęte spontanicznie!

Dziś chciałam pokazać Wam zdjęcia z ostatniej sesji w najpiękniejszym miejscu w mojej okolicy.
Miałam na sobie dwa zestawy, lecz drugi pokaże innym razem.
Postawiłam na klasyczną kolorystykę, czyli biel i czerń. Do tego dobrałam czerwone baleriny oraz srebrną biżuterię. Z żakietu później jednak zrezygnowałam, ponieważ było bardzo gorąco :)

 
 legginsy, koszulka- New Yorker, buty-Deichmann, żakiet- znaleziony w szafie

Lubicie taki luźny, klasyczny zestaw?

8 komentarzy:

  1. Ach zazdroszczę luzów w szkole, ja wciąż mam urwanie głowy.. :c
    Ładne zdjęcia i ładnie Ci w tym zestawie. :3 Ja jednak wolę spódnice, trudno zobaczyć mnie w spodniach, czy legginsach :D
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym iść do pracy, ale w wieku 15 lat wątpię, że gdziekolwiek coś znajdę..

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne foteczki:))
    swietne włosy masz;p
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyki zawsze się sprawdzają też je lubię :)
    ładne zdjęcia :)
    pozdrowionka :*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. z biura podróży wezyr ale wycieczki kupowaliśmy na mieście nie z biura ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...