30 maja 2014

Motywacja jest wszędzie!

Witajcie!
Jak Wam minął tydzień?
Mój zaczął się niedzielnym wyjazdem do Szczecina, który musiałam opuścić już w poniedziałek popołudniu. Wczoraj za to byłam na pierwszej wycieczce z nową klasą, ale nie będę się rozpisywała, bo nie ma o czym pisać. Moje wrażenie jest takie, że nie była to wycieczka moich "marzeń", nie należała do bardzo udanych.
Jeśli chodzi o moje samopoczucie, to znacznie się pogorszyło. Obecna mieszanina gorącego powietrza i wilgotności nie działa na mnie najlepiej, często jest mi słabo, kręci mi się w głowie, a ostatnio nawet zemdlałam. Na szczęście (a może nie) zdarzyło się to w szpitalu, cieszę się, jedynie z tego, że nie zatrzymali mnie na badania.

----------------------------------------------

Dziś wieczorem coś mnie wzięło na włączenie Disney Channel i akurat był film Cloud 9. Kiedyś już go oglądałam i nie jest taki zły.

Piszę o tym, ponieważ nawiązuje on do tytułu dzisiejszej notki. Film opowiada o nastolatce, która chce nauczyć się bardzo trudnego triku snowboardowego "Cloud 9". Pokazuje on, jak ciężką drogę przeszła, aby osiągnąć sukces. Jednym słowem: "Wszystko jest możliwe!"

Główna bohaterka miała ogromną wiarę w siebie, za każdym razem popełniała mniej błędów i to było jej główną motywacją. Lecz nie poddawała się, i za to należą się gratulacje, nie tylko za sam sukces.
Jest to przykład, że motywację do działania znajdziemy na każdym kroku. Trzeba ją tylko dostrzec.
Zdaję sobie sprawę, że to jest tylko scenariusz wymyślony przez kilka osób, ale zapewne miał jakiś cel, np. umiejętność wiary w siebie i walczenie do końca.


Pamiętajcie, że do osiągnięcia wymarzonego celu, nawet najbardziej odległego potrzebna jest wiara w siebie i motywacja!

Trzymajcie się :*

6 komentarzy:

  1. Nie lubię wycieczek klasowych.. :P
    Ach, u mnie na szczęście jest deszcz, ale mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem wszystko w porządku :3
    Tydzień... Hymm.. Przywykłam do zabiegania więc normalnie, pocieszenie nie miałam dziś lekcji a na 3 występach na scenie które miałam w tym tygodniu wszystko wyszło prawie idealnie.. Troszkę wiatr mnie wkurzał..xD
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :p
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja w życiu jest najważniejsza :D
    Fajne zdjęcia
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki:) zapraszam do mnie i oczywiscie pozdrawiam;P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo motywujący tytuł :) u mnie jest słonecznie, a to źle, bo ja kocham deszcz ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com - nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pada super zdjęcia
    zapraszam do mnie ja nie mam zdjęć ale można poczytać
    http://na-zawsze-z-tob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...