24 maja 2014

Juwenalia 2014

Cześć!
Nie wiem, czy tytuł dzisiejszej notki będzie Wam coś mówił, ale myślę, że po przeczytaniu będziecie wiedzieć więcej.

Wczoraj razem z przyjaciółkami wpadłyśmy na całkiem spontaniczny pomysł, a mianowicie, żeby pójść wieczorem na juwenalia. 
Na początek pokrótce napiszę Wam, co to właściwie jest.

Juwenalia to święto studentów. W wielu miastach akademickich w te dni odbywa się symboliczne przekazanie studentom przez prezydentów kluczy do bram miasta. Impreza trwa zwykle przez kilka dni, w czasie których odbywają się imprezy kulturalno-sportowe, organizowane głównie przez i dla studentów.

Mimo, że dla studentów to przychodziły osoby w każdym wieku. W moim mieście zaczęły się już w czwartek, a wczoraj kończyły. Niestety w czwartek nie mogłyśmy pójść, bo w piątek szkoła, a u mnie była wywiadówka (przeżyłam!). 
Pogoda nam nie dopisała, co chwilę padało i grzmiało, ale to nam nie przeszkodziło w dobrej zabawie. Jak przyszłyśmy to na scenie był "Letni Chamski Podryw", potem grał zespół "Łąki łan". 


Ani ja, ani moje przyjaciólki nigdy nie słyszałyśmy o tym zespole, na początku ich muzyka do mnie nie trafiała, nie rozumiałam słów i wszystko było jakieś dziwne. Lecz chwilę później było znacznie lepiej i stwierdziłam, że nie muszę rozumieć, aby się dobrze bawić. Cały czas tańczyłyśmy!
W pewnym momencie tak zaczął lać deszcz, że wszyscy uciekali i wyciągali parasole, a my nie. My dalej tańczyłyśmy, a efekty były jednym słowem...mokre haha
Wyglądałyśmy jak byśmy wyszły z pod prysznica!

te małe kropeczki na zdjęciu to deszcz, w rzeczywistości były trochę większe


Po 22 musiałyśmy wracać, ale to nie oznaczało końca zabawy. Po drodze ciągle śpiewałyśmy i tańczyłyśmy, w pewnym momencie myślałam, że przejeżdżająca obok nas policja, się zatrzyma.
Następnie razem z przyjaciółką poszłyśmy do tesco, czekać na transport :)

Niby taka spontaniczna decyzja, a wyszło GENIALNIE! Uwielbiam takie wieczory/noce. 
Teraz również uwielbiam tańczyć w deszczu. Polecam spróbować!

Byliście kiedyś na podobnej imprezie/koncercie?

Dobranoc :*

1 komentarz:

  1. no prosze..wiedze ze nie ma nudy;p
    zycze milego dnia;p
    i zapraszam do mnie;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...