16 maja 2014

Herbatka

Cześć!
Strasznie Was przepraszam za tak długą nieobecność, ale miałam małe problemy w szkole i cały czas się uczyłam. Teraz postaram się podzielić swój czas na bloga i na naukę. 

-------------------------------------------------

Przez jakiś czas prawie na każdym blogu można było spotkać post z herbatą Arizona w roli głównej.
Każdy pisał, że jest bardzo dobra, więc gdy dowiedziałam się, że jest dostępna w sklepie Żabka, postanowiłam ją spróbować.
Wybrałam czarną herbatę o smaku brzoskwiniowym i już po pierwszym łyku zrozumiałam co inni w niej "widzą". Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobra. Według mnie ma bardzo oryginalny smak, jeszcze takiego nie spotkałam wśród jakiegokolwiek napoju.
 Kupiłam ją pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni. 
Chętnie spróbuję pozostałe Arizonki. Jestem ciekawa, jak i czym mnie zaskoczą :)

Przepraszam za jakość, robione telefonem
Piliście już Arizonę?
Jak Wam smakuje?

4 komentarze:

  1. Osobiście jeszcze jej nie piłam , ale przekonałaś mnie muszę ją spróbować;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Arizonę! To jest mój ulubiony smak.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie piłam jeszcze, ale spróbuję :D

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie piłam;p
    ale musze sprobowac xd
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...