21 maja 2014

Cieplutko!

Cześć Słoneczka!
Co u Was słychać?
Nareszcie zawitała do nas prawdziwa letnia pogoda.
Myślałam, że już się nie doczekam promieni słońca, a tu proszę, prawie 30 stopni!
 Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam, gdy schodzę na przystanek, a słońce razi mnie po oczach. Od razu dzień staje się weselszy.

Teraz mam małe "urwanie głowy" w szkole. Zaczyna się podciąganie ocen z przedmiotów. 
Z jednej strony cieszę się, że jeszcze nie cały miesiąc i wakacje, ale z drugiej, to trochę mało czasu na różne zaliczenia czy poprawy. 
No ale cóż, trzeba się wziąć w garść!

A tak pięknie jest u mnie:


Dziś została mi jeszcze nauka niemieckiego i biologii, ale umilę sobie ten czas, ucząc się na świeżym powietrzu!

A Wy poprawiacie swoje oceny na jak najlepsze?
Jak spędzacie czas, w tak cudną pogodę?

PS.
Zapomniałabym się Was spytać, podobał Wam się mój ostatni tag?
Chcielibyście więcej tagów?

6 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia <3
    ja też mam urwanie głowy w szkole :/
    świetny post

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. będąc w liceum dla mnie oceny nie są ważne, tylko wiedza do matury

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia..
    Lubię jak jest ciepło żeby można było chodzić w spódniczkach.. Ale nie lubię upałów, a słoneczka jak mogę unikam.. Nie lubię być opalona.. :P
    Ach, te zawirowania szkolne, znam to, ale stwierdzam, że nie uczę się na oceny, tylko żeby mieć wiedzę, a nauczyciele i tak są niesprawiedliwi .. :D Więc raczej nie poprawiam, ale ciągle trzeba się uczyć ;)
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podkręcaj tak kontrastu zdjęć, tracą naturalny kolor, raczej idź w naturalne barwy, kadry wyjdą wtedy cieplejsze, bez obrysowanych krawędzi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...