19 maja 2014

Birthday+ Tag: About me

 Witajcie!
Nie wiem czy wiecie, ale dziś są moje urodziny!
Z racji tego, postanowiłam, że zrobię tag o mnie. Chciałam nagrać filmik, ale po obejrzeniu stwierdziłam, że nie może ujrzeć światła dziennego.


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
-Telefon i słuchawki.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 - H&M, New Yorker, C&A, Reserved.
3.Czy lubisz pływać ?
 - Nie umiem pływać.
4.Masz jakieś fobie ?
 -Czasem jak obejrzę jakiś horror to mam wrażenie, że coś za mną jest :)
5.Pijesz kawę ?
 -Codziennie.
6.Co robiłeś o 24:00 ?
 - Spałam.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
-Tak .
8.Często piszesz smsy ?
 -Tak. Pisze smsy codziennie.
9.Czytasz książki ?
 -Tak, najbardziej lubię książki Nicholasa Sparks'a i Nory Roberts.
10. Masz duży pokój ?
 - Mam raczej średni pokój.
11. Kiedy masz urodziny ?
 - Dzisiaj :) 19 maj
12. Jakich piosenek słuchasz ?
-Tego co wpadnie do ucha.
13. O której chodzisz spać ?
-Różnie. Jak idę do szkoły to 22-23, jak mam wolne 1-2.
14. Malujesz paznokcie ?
 - Tak.
15. Twoje największe marzenie ?
 - O tym dowiecie się wkrótce :)
16. Co lubisz robić ?
- Spać. Jeździć na rowerze, chodzić/jeździć na wycieczki, blogować, fotografować, kupować i wiele, wiele innych rzeczy.
17.Jesteś leniem ?
 - Po trochu tak.
18. Czego sie boisz ?
 - Pająków i innych robaków.
19. Umiesz śpiewać ?
 - Nie, ale jak jestem sama to zawsze coś podśpiewuje. 
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 - Jakbym musiała to czemu nie :)
21. Facebook vs Twitter ?
 - Facebook. .
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
- Facebook, Blogger i YouTube .
23. Ulubiona piosenka ?
- Nie mam ulubionej .
24. Dużo śpisz ?
 - Zależy kiedy.
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 - Bardzo rzadko. 


26. Ulubiony sportowiec ?
 - Nie mam ulubionego.
27. Masz jakieś hobby ?
 - Blogowanie, fotografowanie, muzyka.
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 -Tak.
29.Masz skejpa ?
 - Nie mam.
30.Co lubisz pić?
- W lato zimne napoje, soki owocowe, lodowe shake, zimą gorącą czekoladę, herbatę, kawę.
31.Ulubiony owoc ?
 -Arbuz, truskawka, kiwi, malina, banan
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
-Chamstwa i dwulicowości . Wywyższania się.
33.Zbierasz coś ?
 - Zbieram pieniądze, ale nigdy mi to nie wychodzi.
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 - Nawet nie wiem :)
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 -Zależy od humoru, sytuacji i wyglądu.
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 - Zwykle mówią na mnie Gabi lub po imieniu.
37.Masz rodzeństwo ?
 -Mam starszego o 7 lat brata.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 - Lubię, ale nie lubię się uczyć.
39. Malujesz sie ?
 - Tak.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
-Rozpuszczone, czasem spięte.
41.Kolor ścian w pokoju ?
 - Brąz i beż.
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 -vlogerów, teledyski, ćwiczenia.
 43.Jesteś wolna ?
 - Jeśli chodzi o to czy mam chłopaka, to jestem wolna. Jeśli o sport, to średnia :)
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 -Facebook, YouTube, Blogger
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 - "dziękuję :*"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 -  Kejpi.
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 - Zielony.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 - Byłam w mieście.
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 - Matematyka
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
- Ok. godziny.


To by było na tyle. 
Mam nadzieję, że poznaliście mnie troszkę bardziej :)
Jeśli macie do mnie jakiś pytania, których tutaj nie było, to piszcie!

Miłego popołudnia :*

3 komentarze:

  1. Świetny tag :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten Tag, świetnie dwa zdjęcia ;))

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna jesteś :) i post super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...