11 kwietnia 2014

"Świat to za mało!"

 Cześć!
Troszkę mnie tu nie było i się stęskniłam, niestety w szkole ciężko o choć jeden dzień, w którym nie ma sprawdzianu, kartkówki, czy pytania. No cóż... takie życie licealisty haha

We wtorek wpadł w moje ręce dwutygodnik Grazia (głównie dlatego, że jest wiele ciekawych kodów rabatowych do różnych sklepów!).

Przeglądając gazetę trafiłam na wywiad z Jessicą Mercedes. Jest to jedna z moich ulubionych blogerek, razem z Julią Kuczyńską (Maffashion).
Artykuł czytałam z wielkim zainteresowaniem i ciekawością. Jessica mówiła o sowich początkach oraz o dalszym rozwoju w świecie mody i blogosferze.
Na okładce widnieje zdanie "Dlaczego tak wielu ludziom działam na nerwy?".
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co Jessica zrobiła innym. Jest "normalną" dziewczyną, która osiągnęła bardzo dużo w dość młodym wieku. Nikt jej nie mówił jak ma postępować, sama, swoją pracą i wytrwałością dążyła do celu i zdobyła go.

Mam wrażenie, że Polacy uważają blogerki za "darmozjadów", ale tak naprawdę mało kto wie, ile czasu i wysiłku potrzeba do prowadzenia bloga. Myślą, że jest to tylko 5 minut na napisanie kilku zdań, ale zapominają o tym, że trzeba jeszcze zrobić zdjęcia (czasem je przerobić), napisać kilka zdań, ale takich które mają sens, a do całości dochodzi jeszcze nauka. 
To nie jest takie proste jak niektórym się wydaje.

"Zawsze wolałam działać sama i nie czekałam, aż ktoś do mnie podejdzie."
"Nie wstydzę się, nie jestem sierotką, która stoi w kącie i czeka, aż ją zauważą. Biorę sprawy w swoje ręce."
"Traktuję innych tak, jak sama chciałabym być traktowana."
"Jak ktoś ma pomysł i realizuje go z pasją, prędzej czy później będzie spełniony."
"Polacy powinni być chociaż odrobinę dumni z blogerek. Bo one, poza modelkami, jako jedyne Polki są kojarzone na świecie." 

Te fragmenty najbardziej mi się spodobały :)

Miłego weekend'u Kochani!
:*



6 komentarzy:

  1. Może kupię gazetę dla przeczytania wywiadu z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na post :) Masz rację co do prowadzenia bloga - pisanie i naukę bardzo ciężko połączyć
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    dotsblogcolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, obserwuję :) Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia, a gazetę mam nadzieję kupić :)
    Zapraszam http://ddiamondd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post bardzo ciekawy pomysl :)

    http://tinyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://rozaliafashion.blogspot.com/
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Jess, jest świetną bloggerką, pewną siebie, osobą, która inspiruje do działania.
    Niestety Polacy są bardzo zawistnym narodem, a to co ich najbardziej boli to sukces drugiej osoby, bo o ile łatwiej jest pocisnąć kogoś, niż zrobić coś samemu.

    http://infinityofself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...