3 kwietnia 2014

Nowy sposób na obserwowanie bloga

Cześć!
Co u Was?
Dzisiejszy dzień zdecydowanie nie należał do ulubionych...
Już na pierwszej lekcji mieliśmy "kolokwium" z matematyki, a potem kartkówka. Za to na drugiej lekcji miałam sprawdzian z historii, on poszedł mi zdecydowanie lepiej niż matematyka.

Jak zapewne zauważyliście, obserwowanie blogów stało się małym problemem. Ciągle wyskakuje ten sam komunikat, żeby za chwilę spróbować ponownie, ale i tak nic z tego.
Na pewnym blogu dowiedziałam się o nowym sposobie na obserwowanie.
Polega on na dodaniu na pasek boczny linku "Obserwuj przez GFC".
Po kliknięciu od razu wyskakuje okienko i możemy spokojnie zaobserwować danego bloga.

Instrukcja:

1. Wchodzimy w Układ--->dodaj gadżet--->HTML/JavaScrip.
2. Wklejamy poniższy kod  

http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=ID TWOJEGO BLOGA "> Obserwuj przez GFC

ID swojego bloga możemy znaleźć np. wchodząc w statystyki lub podczas pisania nowej notki.

Musicie pamiętać, że każdy blog ma inne ID!

3. Kopiujemy swoje ID i wstawiamy w miejsce czerwonej czcionki.

Mam nadzieję, że przyda Wam się ta instrukcja :)


Miłego popołudnia :*

9 komentarzy:

  1. Sposób bardzo przydatny i sama go teraz używam ale z tego co się zdarzyłam zorientować już jest lepiej z obserwowaniem :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie.
    Zapraszam, mam nowy wygląd bloga: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka fajna, na temat i podoba mi się Twój styl. :)
    Szablon bloga też bardzo ładny. ^^

    Zapraszam na mojego bloga. :)
    http://meskibloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładną koszulką, skąd ją wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Jest z New Yorker'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze dobrze znać takie sposoby. Nie wiadomo, kiedy mogą się przydać, prawda? : ) Jesteś dziewczyną z pasją, to widać. Bardzo spodobał mi się Twój blog, a szczególnie notka ze świeczkami z muszelek. Czyżby humanistka? Mi też matma na ogół wychodzi gorzej. Pozdrawiam!
    antediluvianme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Tak, hahaha jestem w klasie humanistycznej :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Też mam to ustawione! ;) Śliczne zdjęcie ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...