21 kwietnia 2014

Królewskie życie

Cześć Wam!
Dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu, zajadając się świątecznymi smakołykami.
Coś mi się wydaje, że będzie trzeba się troszkę poruszać po tych świętach :)

Jeszcze nigdy nie wspominałam Wam o moim "zainteresowaniu" rodziną królewską m.in. Williamem i Kate. Nie wiem dlaczego, ale lubię o nich czytać i oglądać różne programy. Może to dlatego, że uwielbiam Wielką Brytanię dosłownie za wszystko.
Wracając do programów. Dziś w telewizji oglądałam (po raz setny) film pt. "William i Kate".  
Wydaję mi się, że większość już go widziała. 


Opowiada on o tym jak Will i Kate poznali się na studiach i o ich życiu po ukończeniu szkoły. Historia jest poruszająca, przynajmniej dla mnie. To cudowne jak ich miłość rozkwitała i przetrwała naprawdę wiele trudnych chwil.
Najbardziej podobała mi się końcówka filmu jak w Kenii William oświadcza się Kate, a następnie pokazana jest część ich ślubu oraz moment gdy stoją na balkonie i machają do ludzi :)
Jeśli nie widzieliście jeszcze tego filmu, to serdecznie zachęcam do obejrzenia. Jedno jest pewne, nie pożałujecie.

Kolejnym filmem, jaki dziś obejrzałam to "Królowa".


Jest to film biograficzny, opowiada o chyba najbardziej ciężkim momencie w życiu rodziny królewskiej, a mianowicie o wypadku i śmierci księżnej Diany.
Nie zbyt wiem jak mam go opisać, ponieważ zawsze mam problem ze streszczeniami filmów biograficznych. Można powiedzieć, że motywem przewodnim jest pogrzeb księżnej. Królowa Elżbieta nie przepadała za Dianą, chciała aby pogrzeb był "prywatny". Lecz wiadomość o śmierci Diany bardzo wstrząsnęła londyńczykami i ludźmi z całego świata. Premier Tony Blair chciał, aby pogrzeb był "publiczny", by wszyscy mogli się z nią pożegnać. 
Do obejrzenia tego filmu również zachęcam, ponieważ jest naprawdę ciekawy. 


Śmierć księżnej Diany zawsze była dla mnie "ciekawym wydarzeniem" jeśli mogę to tak nazwać.
Mimo to, że zginęła 2 miesiące po tym jak się urodziłam, lubiłam ją "od małego" i za każdym razem gdy o niej słyszałam czy czytałam byłam wręcz wściekła na paparazzi, którzy za nimi jechali. 
Moim zdaniem to oni są odpowiedzialni za ich śmierć. 

" Zainteresowanie mediów towarzyszyło księżnej zarówno w trakcie małżeństwa, jak i po rozwodzie, doprowadzając pośrednio do wypadku samochodowego w 1997, w którym na miejscu zginęli kierowca Henri Paul i towarzysz księżnej, Dodi Al-Fayed, a ona sama zmarła w wyniku obrażeń odniesionych w wypadku. 
Diana pozostawała jednym z najpopularniejszych członków Brytyjskiej Rodziny Królewskiej. Zasłynęła działalnością dobroczynną i charytatywną oraz zamiłowaniem do mody, które przyniosły jej przydomki Księżnej Ludu oraz Ikony mody."
 
TUTAJ  znajdziecie całą biografię księżnej Diany.
Jej postać zawsze była i jest dla mnie bardzo ciekawa i interesująca.

Według mnie Kate bardzo przypomina Dianę. Chyba głównie dlatego, że obie zajmowały się działalnością charytatywną, mają "dobre serce" i są bardzo lubiane przez ludzi. 
A TUTAJ możecie poczytać o Kate.


Podobał Wam się dzisiejszy post?
Lubicie rodzinę królewską?

Dobranoc :*

5 komentarzy:

  1. Szczerz nie oglądałam żadnego z tych filmow ale chętnie je obejrze a co do ruchu byłam już dziś spalić zbędne kalorie na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę obejrzeć ten film o Williamie i Kate!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zainteresowanie oraz ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post:) w sumie chciałabym choc na chwile sie tam przeniesc i zobaczyc jak to jest:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...