5 kwietnia 2014

In the garden...

Hej, hej!
W środę przyszedł mój rowerek treningowy, ale dopiero dziś z rodzicami zaczęliśmy go skręcać. Trochę to potrwało, ale już jest gotowy do jazdy, pierwsze 50 km za mną!
Dlatego też piszę dopiero teraz.

Mam dla Was kilka zdjęć, które zrobiłam w piątek popołudniu. 
Są to stokrotki i kwiaty wiśni, które najbardziej lubię fotografować, ale znalazłam także jednego fiołka :)



Teraz zmykam oglądać Listy do Julii, jeden z moich ulubionych filmów.
Muszę też znaleźć jakieś chusteczki, bo znając siebie będę płakać...

Dobranoc :*

8 komentarzy:

  1. też mam taki rowerek i go uwielbiam :) codziennie robie po 1000kcal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :D Przypominają mi, ze wiosna przyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym mogła, otaczałabym się żywymi kwiatami, niestety w moich rękach one umierają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia :) też najbardziej lubię fotografować kwiaty wiśni ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW przepiękne zdjęcia :D
    Zapraszam na nowego posta http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...