19 kwietnia 2014

Easter

Hej!
Niedawno wróciłam do domu z krótkiego spaceru. Wybrałyśmy się z mamą nazbierać kilka zielonych gałązek, aby powiesić na nich kolorowe jajka i ozdobić dom.


Dziś o 10 poszłam poświęcić koszyczek. 


Potem zabrałam się za jedną z książek, o których ostatnio wspomniałam. 
Na początek wybrałam "Wybór", który pochłonął mnie niesamowicie. W kilka godzin przeczytałam 13 rozdziałów. Jestem z siebie dumna, a przy okazji trochę zaskoczona, ponieważ jeszcze nigdy tak szybko nie czytałam. Może nawet uda mi się ją skończyć jeszcze dziś.
Jednak książki Nicholasa Spraks'a mają w sobie "to coś" :)


Mój wielkanocny króliczek ♥

Miłego popołudnia :*
Pa pa

5 komentarzy:

  1. śliczne pisanki:)
    pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt !;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pisanki, wesołych świąt!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, trzymaj tak dalej! :)
    http://highfivelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię chodzić do kościoła z koszyczkiem bo wkurzają MNIE TE WSZYSTKIE BABCIE CO SIE TAK WPYCHAJĄ! A poza tym śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...