10 marca 2014

Sunday

Cześć!
Naszczęście moje niedzielne plany nie uległy zmianie i spędziłam cudowny dzień z przyjaciółką.
Już o 11 wyszłam z domu i razem z Laurą poszłyśmy na spacer na Kaplicę Św. Anny, a potem już chodziłyśmy sobie po lesie, przy okazji trochę błądząc :)
 Głównym celem było robienie zdjęć. Muszę przyznać, że są naprawdę piękne, co rzadko się zdarza, że na zdjęcia ładnie wychodzę. 
Zawsze w szkole czy na jakiś imprezach unikam fotografa, bo wychodzę koszmarnie, ale takie zdjęcia bardzo mi się podobały. Z całą pewnością jeszcze nie raz wybierzemy się na takie "sesje".
Moich zdjęć jest ok 300, jej trochę mniej, bo wolała bawić się w fotografa haha 
A wszystkich zdjęć zrobiłyśmy prawie 1000 zdjęć w ciągu 4 godzin! Nieźle!
Bardzo się cieszę, że pogoda dopisała, oby już nie było śniegu!
Dziś pokażę Wam pierwszą część zdjęć, kolejne będą pojawić się następnych notkach :)
Miłego oglądania!

bluza, legginsy- New Yorker, naszyjnik- H&M, buty- sklep miejski, kurtka- Tally Weijl

Podobają Wam się zdjęcia?

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia :)

    Ps. pomozesz? potrzebuje klikniec w ostatnim poscie jak i w baner po prawej stronie ,z góry dziękuję ;)
    Pozdrowionka , http://sisterrforever.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, ślicznie wyszłaś :)
    mania-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze staram się unikać fotografa w szkole lecz nie zawsze to wychodzi :))

    Piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że masz świetnego fotografa :)
    piękne zdjęcia :)
    ii pogoda widać cudowna, lubię takie prawie wiosenne słonko :)
    pozdrwoionka:*
    wpadaj do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wyszłaś super i do tego dobre światło, jak i cudowny dobrane ciuszki! :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...