21 marca 2014

spring

Hej!
Witam Was w pierwszym dniu kalendarzowej wiosny!
Bardzo się cieszę, że już coraz cieplej, od razu poprawia się humor, a na dworze chce się siedzieć cały dzień.
Dziś w szkole byłam tylko do 12 i pojechałam spotkać się z przyjaciółkami. Jedna z nich wczoraj miała urodziny, ale niestety nie mogłyśmy się spotkać. Kupiłyśmy jej taki uroczy kubek z misiem i przepisem na szczęście, niestety nie mam zdjęcia, ale możecie go znaleźć w empiku :)
Spotkałyśmy się koło MC, gdzie byłą ze swoją klasą (fajni są!), a potem poszłyśmy na lody. Każda z nas kupiła deser lodowy z czekoladą, bitą śmietaną i kawałkami bananów. Nie spodziewałyśmy się, że będą aż takie słodkie, ale udało się zjeść.
Chwilkę posiedziałyśmy na ratuszu w słoneczku i przeszłyśmy się po mieście.
Miałyśmy się też tak spontanicznie spotkać z naszym kolegą, ale on jest tak nieogarnięty, że się w końcu nie spotkaliśmy, aczkolwiek obiecał nam spotkanie w przyszły piątek, zobaczymy co z tego wyjdzie hahaha
Koło 17 wróciłam do domu, a wieczorkiem przeszłam się na krótki spacer.

bluza, legginsy- New Yorker, naszyjnik- H&M

A WY jak spędziliście 1 Dzień Wiosny?

7 komentarzy:

  1. Miło spędzony dzień :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia
    Pierwszy dzień wiosny, spędziłam w domciu :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszy dzień wiosny w mojej szkole organizujemy dzień otwarty, więc trochę pracy było. Takie desery lodowe to prawdziwe bomby kaloryczne :D Ale wiem, że czasami nie można sobie odmówić :) Trochę przyjemności się należy w życiu : p pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To co, obserwacja za obserwację, kom za kom? :) Blog masz bardzo ciekawy, podobają mi się Twoje zdjęcia. Jestem tu pierwszy raz, ale chętnie jeszcze tu wrócę i poczytam. Pisz jak najwięcej i nie poddawaj się. U mnie w szkole w 1 dzień wiosny każda klasa miała się ubrać w inny kolor. Mieliśmy niezły ubaw. Pozdrawiam cieplutko. :)
    Wpadnij:
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...