6 marca 2014

Spotkanie z Jackiem Bierutem

Cześć!
Co u Was słychać?
U mnie jest całkiem dobrze, pogoda trochę się popsuła, w szkole same sprawdziany, ale staram się myśleć o przyjemnych rzeczach. Jedną z takich jest myśl "Co by tu jeszcze wymyślić na bloga?" :)
Jutro piąteczek, wreszcie wolne! Już coraz bliżej niedzieli, której już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że moje plany się nie popsują! Będzie cudownie!

Mam dla Was informacje dotyczącą "Złotej listy", która miała pojawić się wczoraj.
Postanowiłam, że nie będzie ona co środę, a co niedzielę, ponieważ będę mieć więcej czasu na bardzo dokładne przeczytanie Waszych blogów. Więc jeśli chcielibyście się na niej znaleźć, zachęcam do komentowania :)

***

Wczoraj do nas do szkoły przyjechał pan Jacek Bierut, absolwent II LO w Jeleniej Górze (tam gdzie ja chodzę).
Jest on polskim poetą i prozaikiem.
Napisał m.in. "Hajs", "Spojenia", "PiT".
Więcej informacji on nim TUTAJ!
Spotkanie przebiegało w bardzo miłej atmosferze. Opowiadał nam o swoich początkach, dziełach oraz odpowiadał na przeróżne pytania. 


Miłego piątku :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...