12 marca 2014

Nauka

Hej Miśki!
Jak Wam mija środek tygodnia?
Ja mam już dość szkoły! Chcę do drugiej klasy, gdzie nie będzie biologii, chemii, fizyki, pp itp.
Nie lubię tych przedmiotów. 
Przed chwilą skończyłam referat na wok o Klasykach Wiedeńskich, zajął mi tylko 3 strony A4 pisanych ręcznie. Koszmar! Nie czuję ręki.
Przede mną jeszcze nauczenie się 15 tematów na jutrzejszy sprawdzian z historii, ale dam radę!
Muszę jeszcze wyczyścić kartę do aparatu ze zdjęć, bo jutro znowu "bawię" się w fotoreportera w mojej szkole haha Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, przez tą moją "zabawę" nie będzie mnie na połowie lekcji :)
Teraz zostawiam Was z kolejnymi zdjęciami z niedzielnej sesji :)
Trzymajcie się!



12 komentarzy:

  1. widzę kolejna część zdjęć również udana :)
    powodzenia z nauką!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Ja mam jutro sprawdzian z niemieckiego... Ja ogólnie chcę już skończyć tą klasę gimnazjum i iść do liceum... Ale tylko 105 dni do wakacji *.*
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)
    15 tematów ? :o Współczuję.
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne zdjęcia! *O*

    Obserwujemy? :)
    http://kikax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ciekawy post.
    zajrzałam przypadkowo, ale zostaję na dłużej :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz koniecznie powiadom mnie o tym w komentarzu - follow back x)

    OdpowiedzUsuń
  7. ergh..historia to zło :(
    świetne zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...