8 marca 2014

Nasz dzień!

Hej!
Chciałabym życzyć wszystkim Paniom dużo, dużo zdrowia, szczęścia, nigdy nie znikającego uśmiechu i oczywiście wspaniałego mężczyzny u boku!
Dziś jest szczególny dzień i mam nadzieję, że każda z Nas została obdarowana nawet najmniejszym drobiazgiem przez jakiegoś faceta. 
Ja dostałam czekoladki merci i czerwoną różę od taty, a wczoraj koledzy z klasy wręczyli każdej dziewczynie batonika oraz żółto czerwonego tulipana :)

Zdjęcia tulipana zrobiłam wczoraj, a dziś mój królik zrobił mi niespodziankę i przegryzł ładowarkę do aparatu i niestety nie mam zdjęć dzisiejszego prezentu.



A Wy dostałyście już mały upominek od jakiegoś faceta?

10 komentarzy:

  1. Aj dostałam, dostałam :) Nawet jeden z nich właśnie zajadam :*

    Zapraszam wszystkich do mnie :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem, życzę Ci wszystkiego najlepszego :*
    Ja też dostałam kwiatuszki <3
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tulipan! ♥
    mój króliczek też często coś rozgryza :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kwiatek i piękne zdjęcia ;3

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Taki jasny i przejrzysty, a zdjęcia boskie ! <3

    wantsaysorry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog i piękny kwiat. Nie przepadam za kwiatami, jakoś wolę jak rosną na polu :P Aczkolwiek nie ukrywam, że sprawiają radość, kiedy się je dostaje. Faceta nie mam i przebywam za granicą, więc i z prezentu nici, natomiast życzeń było sporo. Moim zdaniem my kobiety powinnyśmy mieć swój dzień codziennie! :)
    PS też miałam królika i też wszystko przegryzał, polecam nakładaki na kabelki, jeśli i z nimi masz problem :)
    POzdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, www.zapas-optymizmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tulipany i dostałam jednego, bardzo podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam Tulipana od Taty, brata i ekspedienta w kwiaciarni xD
    śliczny design

    a może wspólna obseracja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam dwa tulipany - jednego od chłopców z klasy,a drugiego od Pana z banku ING w galerii handlowej. Ale w sumie to nie znoszę tulipanów od dziecka. Mimo wszystko miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...