4 marca 2014

"Kierunkowy 48"

Cześć!
Dziś mam dla Was post o blogu kierunkowy48.blogspot.com
Prowadzi go Patrycja, 19-letnia dziewczyna, która kocha koty i interesuje się fotografią, florystyką i projektowaniem wnętrz :)
Na blogu możemy poczytać o jej codzienności, choć nie zabraknie również konkursów, outfit'ów oraz DIY.
Mi bardzo podoba się sposób w jakim pisze, posty są bardzo ciekawe i chce się je czytać, a w dodatku ma śliczne zdjęcia! 
W ostatniej notce pokazała swojego kotka, który jest mega słodki! Prawda?

Razem wyglądają jeszcze lepiej!
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć to zapraszam!
Zachęcam do przeczytania starszych postów Patrycji, naprawdę warto!

Miłego popołudnia :)

5 komentarzy:

  1. jaki fajne nos ma ten kociak!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kotek :D
    Fajne zdjęcia
    Obserwuje i pozdrawia Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zajrzę :)
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, zastanawiam się jak zrobiłas taki wygląd bloga z tymi obrazkami i tytułem u góry, odpisz proszę na blogu mojej kolezanki: i-need-friend.blogspot.com
    Ps. Ona obiecała ci komentarz, więc to tak właściwie od niej, ale ma problemy techniczne, więc ja pisze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...