29 marca 2014

Blue sky

Cześć!
Nareszcie! Pogoda jest idealna, taka jak na prawdziwą wiosnę przystało. 
Z domu można wyjść w krótkim rękawie i nie ma się co martwić o przeziębienie. Uwielbiam to!
Miała do Was wpaść wcześniej, ale przed południem troszkę się poopalałam, a potem wzięłam się za "czyszczenie" laptopa. Chciałam poskładać wszystkie zdjęcia w odpowiednie foldery, a powtarzające się i te brzydsze usunąć. Nie spodziewałam się, że mam aż taki bałagan. Okazało się, że w kilku folderach mam te same zdjecia, a w niektórych po jednej piosence. Koszmar.
Jakoś to ogarnęłam, ale jeszcze sporo pracy przede mną.

W piątek w moim liceum były "Dni otwarte" dla gimnazjalistów. Wszystko bardzo fajnie zostało przygotowane. Były różne koncerty, mnóstwo babeczek i słodyczy. Po minach gimnazjalistów stwierdziłam, że byli zadowoleni i szkoła bardzo im się spodobała.
Jestem ciekawa kto przyjdzie do pierwszej klasy z mojego gimnazjum.

Mam dla Was kilka zdjęć cudownego, niebieskiego nieba, choć chmurki też się pojawiały :)



A jeszcze kilka dni temu było tak:


Dobranoc :*

4 komentarze:

  1. Zdjęcia śliczne. Najbardziej urzekła mnie ostatnia fotografia. :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie. :*
    meaningless-iso13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nieba *.*
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe porównanie ;) U nas też niedługo dni otwarte ;)


    http://maggxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...