27 lutego 2014

Sun!

Cześć!!!
Przepraszam za tak długą nieobecność, ale wykorzystywałam ferie w 100% głównie na spotkania z przyjaciółmi.
Teraz już leniuchowanie i wszystko co dobre się kończy i wracam do szarej, szkolnej rzeczywistości...

 ♥
 ♥
Właśnie skończyłam oglądać galę Blog Roku 2013 i w kategorii "Blogi nastolatków" wygrała moja kochana Jessika! Od początku trzymałam za nią kciuki, wiedziałam, że jej się uda!  
***
Ostatnie dni są wprost przepiękne, słoneczko świecie coraz częściej i robi się cieplutko. W sumie to taką "zimę" mogę mieć co roku haha

 Wiecie co, słuchając tych wszystkich ludzi na gali, uświadomiłam sobie, że leżąc w łóżku przed telewizorem i paczką chipsów, nic nie osiągnę (poza dodatkowymi kg -,-), nie będę w ten sposób miała samych 5 w szkole, nie będę mieć super figury, nie będę mieć dobrego bloga i stałych czytelników. Wiem, że takie rzeczy wie każdy, ale żyję w swoim, dziwnym świecie i tak naprawdę to się dobijało do mojego mózgu, ale ciągle coś innego, mniej istotniejszego zagłuszało te "sygnały", że nie tędy droga.
Każdy człowiek, aby osiągnąć nawet niewielki sukces, poświęca bardzo dużo czasu, a w szczególności siebie. Wyrzeka się z przyjemności, które według niego są mniej ważne.

Kiedyś byłam ambitną dziewczyną, w szkole każdy nauczyciel chwalił mnie, że jestem mądra, szybko się uczę i że jestem pracowita i dążę do wyznaczonego sobie celu. Teraz jedynie pozostaje mi pytanie "Gdzie jest tamta Gabrysia, która dbała o najmniejszy szczegół, gdy coś robiła, dla której nauka była przyjemnością, która była ambitna, która robiła wszystko, by osiągnąć to co sobie zaplanowała.? Gdzie ona jest?!"

Nie mam pojęcia kiedy się "pogubiłam". Mam wrażenie, że nie jestem w stanie zrozumieć otaczającego mnie świata i ludzi, że kiedyś wszystko wydawało się prostsze. 

Liczę na to, że "stara ja" powróci. Lecz nie będę siedzieć z założonymi rękoma, będę robić wszystko, aby było tak jak dawniej i nie chodzi mi tylko o naukę, chodzi mi o całe życie. Najważniejsze co muszę zrobić najpierw, to UWIERZYĆ W SIEBIE I SWOJE MARZENIA! To jest pierwszy, ale zdecydowanie najtrudniejszy krok w stronę sukcesu.


Jej... nie wiedziałam, że tak się rozpiszę, ale nie patrzyłam na ilość, po prostu pisałam o tym co myślę. Szczerze, to jest mi dużo lżej, bo wyrzuciłam z siebie te gorsze myśli i skupiam się na tym co dobre oraz na odzyskaniu i uwierzeniu w siebie.

wygrzebane :)
Dobranoc Skarby ♥







21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pozytywne zdjęcia ! dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. /Zgadzam się, że trzeba uwierzyć w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, taka wiosna zimą może być :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też trzymałam kciuki za Jessike :D

    Ja też już obserwuje :)
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja co do szkoly teraz tez bylam ambitniejsza, ale liceum troche mnie przeroslo :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna idzie, czas na zmiany. Wierzę w Ciebie! ;)
    Wspaniałe zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! ♥
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. również oglądałam galę
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, jak mi się nie chcę wracać do szkoły. Dobrze, że wiosna nadchodzi wielkimi krokami :)

    Zapraszam do konkursu na moim blogu, są cenne nagrody
    http://juleque.blogspot.com/2014/02/022-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już chodzę 2 tygodnie i ledwie mam siłe wstawać. Szkoła daje dobrze w kość :( Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne fotki...a najgorsza jest świadomość, że kończą się ferie.
    http://selena-gomez-poland-fan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też wykorzystałem ferie na sto procent :) fajnie, że ci się udały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i cudna grzywka :) ja już mam dość nauki i wszystkiego. ;-; :c
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaobserwowałam!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :)
    ________
    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne zdjęcia :)
    U mnie ferie dawno się skończyły :(
    obserwuję
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ferie skończyły się już ndawno temu ;c

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny blog! :)
    obserwuje i liczęna rewanż;)
    lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam kciuki za niekończącą się motywację :)
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o spódniczkach z koła, jeśli zaobserwujesz blog, z przyjemnością się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie Twoja refleksja- myślę, że wbrew pozorom, niewielka liczba osób ma takie przemyślenia, analizuje swoje życie. Zrozumiałaś, że "coś jest nie tak",a to już duży sukces- i być może pierwszy krok, by się zmienić na lepsze.
    Życzę Ci, abyś każdego dnia stawała się lepszym człowiekiem.
    Pozdrawiam,
    Ann Scott

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...