17 lutego 2014

New shoes ♥

 Dzień dobry!
Dziś wstałam wcześniej niż zwykle, ale jak znam siebie to chyba jednorazowe hihi
Za kilka godzin jadę odwiedzić brata, potem zabieram się za robienie niespodzianki na bloga, listy zakupów na wtorek i sprzątanie pokoju na wtorek. Mam nadzieję, że starczy mi czasu :)

Chciałam Wam pokazać moje nowe zdobycze.
Są to zwykłe, białe nike i czarne vansy.
Nike są bardzo wygodne. Idealne do miasta, za zakupy, spacer. Bardzo dobrze dopasowują się do kształtu stopy. Jedynym minusem jest to, że jeśli zamawiacie je przez internet, to radzę wcześniej przymierzyć, ponieważ jest odrobinę zaniżona rozmiarówka.

 
Nad kupnem vansów zastanawiałam się już od zeszłego roku. Miałam co do nich mieszane uczucia, głównie dlatego, że koleżance rozwaliły się po 3 miesiącach. Zawsze chciałam czarne i przeglądając różne stylizacje bardzo mi się spodobały więc postanowiłam zaryzykować i je kupić. 

Mam do Was prośbę.
Wiecie gdzie mogę kupić (sklep stacjonarny/internetowy) parkę w kolorze zielonym z czarnymi, skórzanymi rękawami? Chodzi mi o taką na wiosenne dni, takie jak teraz są.
Nigdzie nie mogę takiej znaleźć, a bardzo mi się podoba.
Wygląda mniej więcej tak:


11 komentarzy:

  1. Ja takich butów nie noszę, wolę bardziej eleganckie za to moja siostra - jak najbardziej.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie w tym roku chyba kupie jakieś vansy ale we wzorki bo miętowe już mam :) pozatym mój chlopak kocha vansy a mamy ten sam rozmiar więc czesto mi pożycza :D
    Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją to daj znać u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię sportowe buty ;) parka jeste bardzo ładna, niestety nie znam żadnego takiego sklepu... przykro mi.. :(

    kawaii--sugoi.blogspot.com - NN

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zakupiłam vansy rok temu i muszę powiedzieć jak na taki okres czasu trzymają się bardzo dobrze, a te które kupiłaś są dobrym wyborem bo klasyczne czarne można zawsze do wszystkiego założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co wiem taką kurtke możesz znaleźć w Cropp, ale w kolorze jakimś żółtym (?)/ biszkoptowym lub czarnym ;)

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie wiedziałam czy chce vansy, ale w końcu je kupiłam i jak na razie mi się nie rozwaliły.
    Może wzajemna obserwacja? (napisz u mnie)
    http://limetkowesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne buty . ;d
    Szczególnie vansy. <3
    Świetnie prowadzisz bloga. :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację? ;)

    http://alexandramuller0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie nike jeszcze z liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://goodlookin.pl/dla_niej/kurtki_i_plaszcze_wiosenne.html możesz polubić ich fb na facebooku, często wrzucają nowości :) a i ceny przystępne :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...