11 lutego 2014

Nagłówek

Hejka!
Dziś wpadam na chwilkę.
Od dawna planowałam zmienić nagłówek, ale te co ja zrobiłam nie bardzo mi się podobały.
Czytając bloga Jessiki Chińczy, dowiedziałam się, że jej nagłówek zrobiła przyjaciółka Weronika.
Postanowiłam napisać do Weroniki z prośbą o nagłówek i zgodziła się. 
Kilka dni później wysłała mi to cudo, które możecie zobaczyć u góry :)

Bardzo mi się podoba i jeszcze raz bardzo dziękuję Weronice!
Zapraszam Was na jej bloga KLIK :)

Na dziś to tyle, ale za niedługo wpadnę z czymś nowym :)

24 komentarze:

  1. bardzo fajny post :) a nagłówek rzeczywiście świetny :)
    zapraszam do mnie;P

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny nagłówek! pozdrawiam ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny jest ten nagłówek :)
    Całość blogu komponuję się idealnie !!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. równiez obserwuję ;*
      co powiesz na pomoc przy design mojego blogu? :)
      postaram się jakoś odwdzieczyć :)

      Usuń
  6. ładny nagłówek ;) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny nagłówek :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Daj znać u mnie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny i to bardzo :)

    ocen czy moj moze byc

    zapraszam Ciebie oraz każdą czytającą ten komentarz do siebie :)

    http://kasia12333.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. nagłówek bardzo bardzo fajny ;)
    ~coś z innej beczki, masz bardzo ciekawego bloga
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny blog:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny nagłówek *.* Zaraz wpadnę na jej Bloga :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek rzeczywiście świetny!

    Obserwuję :)
    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie tu : 3 zaobserwowałam + liczę na rewanż : >
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny nagłówek<3
    moze zaobserwujemy swoje blogi?Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba twój nagłówek, Ja tez muszę pomyśleć nad zmianami na moim blogu:)
    Ślicznie dziękuję za wizytę na moim blogu i komentarz, również już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :) Daj znać www.art-fashion.com.pl

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za obserwacje i ja równiez już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...