15 lutego 2014

Music- Lifehouse

Cześć!
Wczoraj były Walentynki i u mnie w szkole było bardzo przyjemnie. Kupiłam sobie "nie-pytajkę" na 5 marca haha zawsze się przyda :) Bardzo się cieszę, że w końcu mam ferie. Ostatnie tygodnie naprawdę były męczące, ale teraz liczą się tyko przyjaciele, blog i odpoczynek ♥
 Ale dziś nie o tym hihi

Chciałam przedstawić Wam jeden z moich ulubionych zespołów- Lifehouse.
Przyznam, że rzadko się zdarza, aby podobały mi się wszystkie piosenki jednego zespołu/wykonawcy, ale teraz jest wyjątek. Wszystkie piosenki bardzo mi się podobają i słucham ich codziennie :)

Krótko o zespole:

Lifehouse – amerykańska grupa rockowa pochodząca z Malibu w stanie Kalifornia.
Zespół zadebiutował w 2000 roku singlem Hanging by a Moment z albumu No Name Face. W 2002, wydali swój następny album Stanley Climbfall. Trzeci album zespołu Lifehouse zatytułowany Lifehouse, został nagrany w 2005. W 2007 na rynku pojawił się już czwarty album studyjny Who We Are. Najnowszy to Smoke & Mirrors wydany 2 marca 2010.

Grupa zaczynała jako chrześcijański zespół o nazwie Blyss. W 1999 roku wydała swoje pierwsze wydawnictwo pod nazwą Diff's Lucky Day. W 2000 r., Lifehouse wszedł do studia nagrań, by nagrać pierwszy oficjalny album. Pięć z dwunastu utworów z debiutanckiej EP-ki zostało zremiksowanych i wydanych na płycie No Name Face.

W 2001 roku grupa nagrała nastrojową balladę do filmu animowanego "Shrek" pt. "You Belong To Me" i w 2006 roku "Good Enough" do filmu animowanego "Dżungla" (The Wild). Również piosenka "Everybody Is Someone" pojawiła się na ścieżce dźwiękowej do filmu "Apartament" (Wicker Park).
Singiel "Between The Raindrops" promuje najnowszą płytę zespołu zatytułowaną "Almeria".

I cudowne piosenki:

moja ulubiona ♥



Więcej piosenek znajdziecie TUTAJ oraz TUTAJ :)
Ja zakochałam się w ich piosenkach, są przepiękne *-*
 Co o nich sądzicie? Też macie w końcu ferie?

Love :*

8 komentarzy:

  1. nigdy o tym zespole nie słyszałam :) piosenki wydają sie fajne ;) fajny post:) zapraszam do mnie;)_

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym zespole. Włączyłam sobie pierwszą piosenkę i bardzo mi się podobna! Uwielbiam piosenki w takim właśnie klimacie :) Też mam wreszcie ferie, a Tobie życzę udanych!
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wiele ich piosenek, dobry zespół! :-)
    zazdroszczę ferii, mnie już nie obejmują bo skonczyłam szkołe :-(
    buziaki i zapraszam do mnie ;-*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za sympatyczny komentarz! Ja również zaliczam się do tych grona szczęśliwców którzy mogą się poobijać:)
    Kurcze! singiel ze Shreka jest mi dobrze znany, ale zespół jest totalną nowością! Z chęcią się zaraz przysłucham i chyba wypełnię kolejny z punktów na swojej liście 101 in 1001 days:)
    ja również z chęcią przyłączam się do grona stałych czytelników!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym zespole, ale niektóre piosenki mają naprawdę świetne :)

    Obserwuję :)
    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym zespole, ale piosenki mogą być :)
    obserwuję, liczę na rewanż.
    http://maartynaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym zespole, ale nawet podobają mi się ich piosenki :)
    Obserwuje! :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...