8 lutego 2014

Memories

Cześć Myszki!
W czwartek niestety nie udało mi się napisać, a wczoraj o 17.30 musiałam być na premierze "koncertu" w wykonaniu uczniów i nauczycieli z mojej szkoły i kolejne godziny mi uciekły...

Pogoda znacznie się poprawiła. Świeci piękne słoneczko, ale i tak przez wiatr jest jeszcze trochę chłodno. Tak czy inaczej WYCZUWAM WIOSNĘ!
Już nie mogę się doczekać tych 20 stopni w plusie, wychodzenia bez kurtek i spędzania czasu w promieniach słońca awww *-*

Przejdźmy w końcu do tematu :)
Oglądając stare zdjęcia, postanowiłam pokazać Wam jak wyglądałam gdy byłam mała :)
Lubię tak powspominać i pośmiać się z niektórych zdjęć hihi
Jest ich dość dużo, więc zrobiłam krótki filmik.

Miłego oglądania :)
kuchareczka ^^
Z mamą
śpioch
modeleczka od małego
uśmiech :)
"mój kącik"
gotowi do spania
Z bratem w pociągu. Jelenia Góra --> Szczecin
Z mamą i babcią
 I jeszcze filmik :)




 Jak ja bym chciała wrócić do tych czasów, gdzie liczyła się tylko zabawa, nie było żadnych problemów i zmartwień.

Lubicie tak powspominać "stare czasy"?

 Love, G.

12 komentarzy:

  1. Też wyczuwam wiosnę ^^ Bardzo fajne zdjęcia :) Również lubię wspominać te stare czasy. Ach, jak wtedy było pięknie... Do filmiku dobrałaś bardzo ładną piosenkę.
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej. Wspomnienia są najlepsze!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka kruszynka slodka:D
    obserwuje:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę jak słodko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na notkę z dzieciństwa. Bardzo mi się podoba.
    stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;)!
    Zaobserwujesz?
    http://we-explore-my-world.blogspot.com/
    ps.USUŃ WERYFIKACJE PRZESZKADZA ONA W PISANIU ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię oglądać takie dawne zdjęcia ;)
    Fotki super są! Bardzo ładnie na nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię oglądać swoje zdjęcia kiedy byłam młodsza, byłam taka słodka <3
    A filmików z dzieciństwa nie mam niestety ...

    nicky-niccky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ja uwielbiam przeglądać zdjęcia sprzed 10 lat, mam niezły ubaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam !
    Zostałaś nominowana na moim blogu : http://ania-ann.blogspot.com/
    do nagrody Liebster Blog Award. Szczegóły zabawy znajdziesz w moim najnowszym poście. Zapraszam do wzięcia udziału ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, kocham tak oglądać zdjęcia z dzieciństwa... też chciałam zrobić taki post u mnie na blogu, ale niestety wszystkie zdjęcia z komputera mi się usunęły :c
    Słodka byłaś! :)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie zdjęcia! *o*
    Również obserwuję! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...