21 lutego 2014

KONKURS :D

Witajcie Kochani!
Z racji tego, że zbliżamy się do 200 obserwatorów i 13 tysięcy wyświetleń ♥ zorganizowałam dla Was konkurs.

Zasady

* publicznie zaobserwować mojego bloga (będzie sprawdzane)
* napisać w komentarzu (pod tym postem) "Biorę udział"

Nagrody

za I miejsce:
* książka z wywiadami (z projektu o którym Wam wspominałam) nigdzie nie publikowana
* cukierki

* świnka z serduszkiem (DIY)

* promocja bloga (2 tyg. w zakładce "ulubione"+ post promujący)
* dyplom
* list ode mnie 

Jeśli będzie ponad 50 zgłoszeń, to wylosuje II i III miejsce :)

za II miejsce:
* książka (ta sama co za I miejsce) nigdzie nie publikowana
* cukierki
* promocja bloga (1 tydzień w zakładce "ulubione"+ post promujący)
* dyplom
* list ode mnie

za III miejsce:
* promocja bloga (1 tydzień w zakładce "ulubione"+ post promujący)

Konkurs trwa do
 Zapraszam do wzięcia udziału!



24 komentarze:

  1. Biorę udział :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tam: Biorę udział.

    http://limetkowesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :)
    Szukaj mnie pod nazwą emeralds.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję
    Biorę udział :)
    Ta świnka jest cudowna <3 fajnie że wykonałaś ją sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heeej :)
    Biorę udział, why not? :D
    miłego dzionka ~ rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :)
    http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział

    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesoła zabawa, więc biorę udział :) Obserwuje jako Izabela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział ;))
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :P

    pozdrawiam

    zapraszam,
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział, obserwuję jako Smile baby :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i biorę udział. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...