19 lutego 2014

DIY- słoik wspomnień

Czeeść!
Dziś mam dla Was moje pierwsze DIY. Wcześniej jakoś nie miałam pomysłów i czasem ochoty aby je robić. Jednak postanowiłam spróbować. Mam nadzieję, że będzie się Wam podobać :)


Potrzebujemy:
* słoik (nie ważne jakiej wielkości)
* klej
* nożyczki
* karteczki
* tasiemkę, serduszka- wszystko czym chcecie udekorować swój słoik



Przygotowywanie:

1. Ja zaczęłam od przemalowania nakrętki, ponieważ była zielona, a mój słoik miał być w kolorze czerwonym. Przemalowałam ją czerwonym markerem, ale i tak wszedł on czarny XD
Następnie przykleiłam na nią czerwonego "kwiatka".


2. Potem słoik obkleiłam czerwoną tasiemką, a nad nią przykleiłam kilka serduszek do dekoracji. Na taśmie napisałam "tytuł"- słoik wspomnień.

klej później wysechł i nie było go widać

 

3. Gdy już mamy gotową zewnętrzną stronę słoika czas zabrać się za środek.
Użyłam zwykłych karteczek samoprzylepnych i złożyłam je w pół. Napisałam na każdej karteczce jakieś miłe wspomnienie, zwrot i ponownie zgięłam. 
Karteczki wrzucamy do środka.


4. Zakręcamy i gotowe!


Taki słoiczek przyda Nam się, gdy np. nie jesteśmy w dobrym humorze. Czytając takie karteczki od razu poprawi Nam się humor  :)

Co sądzicie? 
Chcecie więcej DIY w moim wykonaniu?

15 komentarzy:

  1. Jejku, ale ślicznie to wygląda.
    Genialny pomysł! ^^
    Obserwuję . ;*
    http://alexandramuller0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne DIY ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny walentynkowy pomysł ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetny pomysł, na swoje urodziny zrobię sobie taki i po roku sprawdzę co mnie cieszyło:) Dla mojego M. tez taki zrobię:))
    a Twoje wykonanie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł :) bardzomi się podoba :) a słoiczek wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy pomysł:) pomysle nad tym :) tymczasem zapraszam do mnie;) i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D Mam zamiar takie coś zrobić ; D
    dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :)
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno coś takiego zrobię podczas ferii. Mam tyle miłych wspomnień, które niestety boję się, że je zapomnę.
    Też już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. yay, jakie fajne! *-* chyba też zrobię taki słoik

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł, wygląda świetnie, może i ja się skusze na taki słoiczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :) obserwujemy?

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne, kojarzy mi się z wakacjami, gdzie co roku podróżuję ze swoim 'zeszycikiem' i zapisuję różne myśli. czasem aż łezka się w oku kręci ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...