4 stycznia 2014

my dream house- living room

Cześć Wam!
Wracam do Was z postami z serii "my dream house". Jestem już prawie zdrowa- na szczęście, bo już byłam znudzona tym brakiem sił i chęci. Na dodatek przez tą chorobę straciłam wenę, oby szybko wróciła!
Ostatnio dostałam nominacje do LBA, ale notka o niej będzie jakoś w środę.
Jak już zapewne zauważyliście, lubię nowoczesne, duże i "bogate" wnętrza. Moim marzeniem jest mieć duży dom i właśnie takie pomieszczenia. Jest ono dość wygórowane, ale zawsze warto mieć nadzieję :)
To teraz pokaże Wam moje wymarzone salony, niektóre są połączone z jadalnią i kuchnią :)

idealny obraz *-*

Jeśli macie jakieś propozycje, to napiszcie w komentarzach o czym chcielibyście poczytać na moim blogu :)

Proszę Was jeszcze o klikanie w baner Sheinside i w linki z tej notki KLIK
To dla mnie bardzo ważne i jest to duża szansa również dla bloga.

Każdy kto kliknie w linki (tutaj są) i w baner, niech napisze o tym w komentarzu, a w kolejnym poście wybiorę 3-5 najciekawszych blogów i je zareklamuję+ jeszcze jedna niespodzianka, której teraz nie zdradzę, ale wydaje mi się, że jest interesująca :)
Oszusta nie są liczone i tolerowane!

Dobranoc :D

28 komentarzy:

  1. Świetny blog, widać, że wkładasz w to dużo serca.
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. - > http://diamentyzporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny gust, też lubię takie wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przestrzenne, ciekawe wnętrza. podobają mi się! moim zdaniem najlepsze jest to 2 i ostatnie ;> obserwuję pod nazwą wrubelka5 ;)

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie 2 pokazuje według mnie najlepsze wnętrze! :D
    Zapraszam Cię na mój kanał na yt. Zainspiruj się, zasubskrybuj, zostaw po sobie ślad :) http://www.youtube.com/channel/UC2BzDtu5AHfCFEFNgPJ_T3A/videos
    Zapraszam też na bloga www.celestialnailart.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są takie pomieszczenia też bym chciała w takim zamieszkać *o* obserwuję i liczę na to że też zaobserwujesz :)
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyglądają genialnie :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz. Co powiesz na obserwacja? Dasz znać u mnie?- oczywiście jeśli sie zgadzasz :)

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana super zdjęcia! Piękne inspiracje! Obserwuję i czekam na Ciebie.
    Pozdrawiam. http://slodkiesloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :3
    Żadne z tych mieszkań specjalnie nie przypadło mi do gustu, no może ewentualnie to szaro-zielonie z obrazem fotografa.
    Poklikałam w baner i w link :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie przypadło do gustu zdj. nr. 4 ♥
    Masz naprawdę godnego polecenia bloga !
    W linki oczywiście kIiknęłam, niech Twój blog nadal się rozwija ! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w konkursie który ogłosiłaś na zapytaj.pl
    Kliknęłam na wszystkie linki i na baner.
    To link do mojego bloga:
    http://moje-sos.blogspot.com/
    Mam nadzieję że weźmiesz mnie pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej bardzo podoba mi się twój blog. Bardzo kocham zdjęcia.
    Oczywiście obserwuje i życzę ( spóźnione, a może nie) Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam i gratuluję bloga.
    W linki i w baner kliknęłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowe opowiadanie:
    http://wystarczy-zapomniec-o-tym-co-bylo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym chciała taki dom jak ze zdjęć :) No ale cóż... A propos linków, kliknęłam w każdy z osobna, a w baner kilka razy, mam nadzieję, że uda ci się nawiązać z nimi współpracę. Życzę powodzenia ;*

    sweetdreams121.blogspot.com
    Mam nadzieję, że spodoba Ci się blog, fajnie byłoby gdybyś go zareklamowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie i ostatnie wnętrze podobało mi się najbardziej..
    Oczywiście poklikałam :D trzymam kciuki za współprace
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam w baner i linki :) Czy w zamian mogłabyś poklikać w baner Sheinside u mnie? :)
    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już obserwuję. (jako ntusiaa)
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam :) śliczne salony *.*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wnętrza!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne wnętrza :))
    mogłabym prosić o kliknięcie w link w ostatnim poście? daj znać, z góry wielkie dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodnie z Twoją prośbą kliknęłam w klika linków. Co zaś do postu - bardzo ciekawy - ja również marzę o dużym domu, połączeniu kuchni z jadalnią i salonem, ale o wystroju nie myślę. Raczej skąd ten dom wyczarować, haha :)
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemne wnętrza, życzę Ci, abyś któregoś dnia miała możliwość zamieszkania w swoim wymarzonym domu.
    Pozdrawiam,
    Ann Scott.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne wnętrza! :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak z bajki! Bardzo piękne i przytulne ;)
    Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej super blog! Dream house rzeczywiście from a dream <3
    Obserw za obserw? Bardzo prosze takze o jakis koment bo zaczynam i nie za fajnie sie czuje z zerem komentów... :c

    OdpowiedzUsuń
  27. Możesz podać link do swojego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...