16 stycznia 2014

LBA

Hoola!
Dziś w końcu nadszedł czas na zaległe pytania z LBA :)
Oto krótkie przypomnienie na czym to polega.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 Zostałam nominowana przez Julkę

 1. Kiedy na Twoim blogu pojawiła się pierwsza notka?
Pierwsza notka na blogu pojawiła się 10.11.2012.
2. Co, według Ciebie, wyróżnia Twój blog od innych?
Chyba seria postów "my dream house".
3. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?
Z życia, swojego i innych.
4. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?
Na chwilę obecną nie mam do końca sprecyzowanych planów, chciałabym być fotografem.
5. Jaki masz kolor oczu?
Mam kolorowe oczy :) Za każdym razem mówią mi inaczej, raz zielone, raz niebieskie haha
6. O której godzinie zazwyczaj wstajesz, jeżeli nie musisz iść do szkoły?
Zdarza się, że o 8, a czasami nawet o 13.
7. Jakie masz plany na 2014 rok?
Poprawić się w nauce! Zmienić podejście do życia i całe swoje życie.
8. Czy masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata.
9. Jakie są Twoje zainteresowania?
Fotografia, blogowanie, muzyka i moda ♥
10. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Nie mam życiowego motta :) Ewentualnie "carpe diem".
11. 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz ani jednego dnia.
Telefon z internetem, przyjaciele, woda :)

Blogi, które nominuję:


Pytania dla nominowanych osób:

1. Kiedy na Twoim blogu pojawiła się pierwsza notka?
2. Co, według Ciebie, wyróżnia Twój blog od innych?
3. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?
4. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?
5. Jaki masz kolor oczu?
6. O której godzinie zazwyczaj wstajesz, jeżeli nie musisz iść do szkoły?
7. Jakie masz plany na 2014 rok?
8. Czy masz rodzeństwo?
9. Jakie są Twoje zainteresowania?
10. Jakie jest Twoje motto życiowe?
11. 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz ani jednego dnia.

A teraz uciekam uczyć się z niemieckiego, znowu... :)
Dobranoc ♥

 

17 komentarzy:

  1. Gratuluje nominacji :)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog ;D
    i Fantastyczny nagłówek ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi! ja również mam kolorowe oczy, raz zielone a raz lekko piwne ;-D
    buziaki i zapraszam do wzajemnej obserwacji, ja już ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo się przeprowadzam, więc z przyjemnością przejrzę Twoją serię dream house :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ;D dziękuje za nominacje. też obserwuje ;D

    http://this-is-my-boyfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję za nominację! Nie wiem, czy skorzystam, bo już ostatnio robiłam LBA...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity blog ciekawe posty i zdjęcia. Gratuluję nominacji i pozdrawiam

    http://itsmateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Mrs.Rose

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;) Gratuluję nominacji!
    Dziekuję za obs, ja również już klikam :D

    kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tez chcialam byc fotografem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi! :) Również obserwuję.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam nominowana, ale nie skorzystałam. Gratuluję, zasłużyłaś sobie! :)
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com
    Zajrzyj na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, możesz zaobserwować a z pewnością się odwdzięcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne masz motto! Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...