1 stycznia 2014

Happy New Year

Kochani!
Chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń w nowym roku 2014!

Jeśli chodzi o moje postanowienia to jest ich trochę :) W tym roku chciałabym zmienić swoje życie. Zacząć się bawić, cieszyć każdą chwilą, po prostu zmienić wszystko wokół siebie o 180 stopni. Mam nadzieję, że ten rok zapisze się w moich wspomnieniach jako najlepszy!







Wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć fajerwerków :)

Proszę o klikanie w linki z poprzedniego postu i w baner Sheinside po lewej stronie bloga :)
Dziękuje Wam za każde kliknięcie, one bardzo dużo dla mnie znaczą :)

19 komentarzy:

  1. Obyś wytrwała w swoich postanowidniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne :) ja u sibie też miałam świetny pokaz fajerwerków. :) obserwuje i zyczeszczesliwego nowego roku:) oczywiscie zapraszam do siebie :)http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. pod jaką nazwą mnie obserwujesz, bo cię nie widzę? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabriela O. lub Gabrysia Ostrowska, zależy jak się zapisało.
      tutaj masz link do screen'a na potwierdzenie, że obserwuję :)
      http://ifotos.pl/zobacz/Beztytuup_eppqpxn.png/

      Usuń
  5. I love it! Thanks for sharing! :) Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam w baner kilka razy ;)


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne fajerwerki *o*
    +zapraszam do mnie:
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, u mnie mało było widać fajerwerki z powodu mgły :c
    Obserwuję :)
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia! od raz sylwester się przypomina :)
    a może obserwacja wspólna? jak tak to zacznij ;)

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia i kliknełam :) obserwuję
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku i ja mam trochę postanowień, zobaczymy, czy się uda, nigdy wcześniej nie traktowałam ich poważnie, ale w tym roku zamierzam to zmienić :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznie !! piękne zdjęcia :)
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za postanowienia!
    Świetny blog!
    Obserwuję i zostaję tutaj na dłużej. Będę tutaj częściej zaglądać!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie postanowienia lubię :)
    Yolo :)

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze i powodzenia w realizacji postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę dodać komentarza do twojego nowego posta. :c
    Poklikalam w linki.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...