11 stycznia 2014

Blogi

Cześć!
Przez te 4 dni szkoły miałam tylko 4 sprawdziany, co to dla mnie... Następny tydzień nie zapowiada się lepiej :( 
Proszę, dajcie mi już ferie!!!
Dzisiaj byłam z przyjaciółkami na lodowisku. Miałyśmy śmiechy z tym gościem od lodowiska, ja z Kejpi weszłyśmy za darmo a Siwa i Laura musiały płacić za łyżwy, potem zagadałyśmy go, żeby nam odłożył łyżwy i poszłyśmy na kawę :) Miło spędziłem dzisiejszy dzień, poza tym , że moja kostka umiera :(

Z ostatniego "mini konkursu" przeczytałam wszystkie blogi i każdy jest naprawdę ciekawy.
Oto one:

1. Ellione Blog Prowadzi go Ela. Czytając notki mogę powiedzieć, że zadbała nawet o najmniejszy szczegół i ma ciekawe posty. Z bloga możemy dowiedzieć się, ze jest miłośniczką grafiki i fotografii, co odzwierciedla się w notkach i w wyglądzie bloga.

2. Happiness Blog Dominiki z mnóstwem planów. Interesuje się muzyką, rysunkiem i fotografią. Kocha czekoladę :D Jej ukochaną blogerką jest Ankyls. 

3. gaba-gaaaabi Blog prowadzony przez moją imienniczkę- Gabrysię, która tak jak ja, interesuje się modą i fotografią :) Bardzo podoba mi się wygląd jej bloga.

4. Emotions written on cards Jest to blog dwóch dziewczyn. Czytając go, nie umiem dokładnie określić o czym on jest. Moim zdanie to dobrze, ponieważ nie jest taki jak inne. Większość jest o modzie, fotografii itp. a ten o własnych przemyśleniach. Lubię takie blogi :)

5. Sweet Dreams Oliwia ma bardzo fajnego bloga i notki. Ostatnio zrobiła DIY na szkatułkę z pudełeczek po zapałkach, który mnie zaciekawił :) W playliście ma piosenki, które lubię :)

6. Przeszłość nas zniszczyła... Ten blog jest z opowiadaniami. Muszę przyznać, że niektóre są naprawdę interesujące. 

7. By Lolka Ola ma ciekawego bloga i wiele fajnych pomysłów. Lubi sport i fotografię. Dąży do tego by blog był coraz lepszy. Widać, że wkłada dużo pracy i siły w swojego bloga.

8. OlaaBlog Ola jest początkującą blogerką, napisała dopiero 2 posty, więc nie wiem co napisać o jej blogu hihi 

9. Moje S.O.S Jest to również blog z opowiadaniami. Jej opowiadania są bardzo interesujące i ciekawe :)

Blogi, które najbardziej mi się spodobały będę w zakładce "ulubione" po prawej stronie bloga przez 14 dni :)

A na wieczór macie mojego słodziaka ;*

19 komentarzy:

  1. o jaki słodziak;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze, trzymaj się :)
    Cieszę się, że podoba Ci się wygląd Gabi, ponieważ trochę się napracowałam. xd
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję że mnie zaobserwowałaś ja już się odwdzięczyłam;]
    doma-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zajrzeć! Słodki króliczek <3

    ♥ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuję :D
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczek śliczny ! :)
    Dziękuję za odwiedziny i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! Śliczny te twój króliczek ♥ Ferie, ferie, ferie........ ja też nie mogę się doczekać :)
    Ja też już obserwuję.
    elgatoesnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki króliczek <3 jezu jak ja chce już ferie ale muszę czekać do 1 lutego :(
    świetny blog, będę zaglądać : )
    zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com + mogę prosić o kliknięcie w "klika" na samym końcu najnowszej notki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety zazwyczaj tak jest że koniec półrocza jest piekielnie zawalony...
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten słodziak :)

    Obserwujemy?
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki , :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog i również obserwuję
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog , słodki króliczek ja mam świnkę morską :)
    Zapraszam komentarze mile widziane ^^
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytam, żadnej z tych blogerek ;c

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodziak na dole <3
    Zapraszam do mnie zostałaś nominowana
    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja czekam na ferie z niecierpliwością!:D
    Na szczęście mam je już od piątku! :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. does it look at me?hahah```big and nice eyes
    great post and good comment
    Love your style totally, shall we follow each other and share beauties to each, Hope to be your friend soon Pls post more! I love comment and browse blogs I followed!

    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...